قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز ثبت‌نام رشته سطح چهار تخصصی «فقه مقارن» در مشهد

از سوی مرکز تخصصی آخوند خراسانی صورت می‌پذیرد؛

آغاز ثبت‌نام رشته سطح چهار تخصصی «فقه مقارن» در مشهد

مرکز تخصصی آخوند خراسانی، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در رشته تخصصی «فقه مقارن» از طلاب علاقه مند جهت ثبت نام در آزمون سطح چهار حوزه دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مرکز تخصصی آخوند خراسانی (ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خراسان رضوی، با در اختیار داشتن ۵ گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی اجتهاد، فلسفه و کلام اسلامی، اخلاق، تعلیم و تربیت اسلامی و فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ۱۱ عضو هیئت علمی و قریب به ۵۰ استاد پیوسته، به طراحی و برگزاری رشته‌های گوناگون علوم اسلامی با توجه به نیازهای آموزشی متنوع و ترکیبی حوزه علمیه مشهد می‌پردازد.

این مرکز به‌تازگی در رشته سطح چهار تخصصی «فقه مقارن» از طلاب علاقه‌مند جهت ثبت نام در آزمون سطح چهار حوزه دعوت به عمل آورده است. ویژگی‌های دوره عبارتنداز: تسلط بر وجوه تمایز فقه شیعه؛ توانایی نقد اصول و مبانی فقهی مذاهب دیگر؛ فراگیری اصول فقه معاصر شیعه (حلقه ثالثه)؛ کارورزیِ حدیث شناسی به صورت نظری و عملی؛ فراگیری روش تحقیق و حل مسئله در فقه و اصول.

براساس این گزارش، ثبت نام: ۹ تا ۳۱ تیر  به صورت اینترنتی از طریق سایت (paziresh.dte.ir) است و آزمون ورودی: ۸ شهریور (صبح ازساعت ۸ الی۱۲ و بعدازظهر۱۵ الی ۱۹ – مصاحبه: ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰) خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس چهارراه خسروی، ابتدای خیایان آیت‌الله خزعلی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اداره امور آموزشی، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان قبل از ثبت نام بروشور راهنما را مطالعه نمایند.

آغاز ثبت‌نام رشته سطح چهار تخصصی «فقه مقارن» در مشهد

دفترچه راهنمای ثبت نام رشته تخصصی فقه مقارن

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics