قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ایده‌های معاصر فقه حکومتی
ایده‌های معاصر فقه حکومتی

در یک دوره‌ تابستانه بررسی می‌شود؛

ایده‌های معاصر فقه حکومتی

دوره تابستانه «آشنائی با برخی ایده‌های معاصر فقه حکومتی» ویژه طلاب سطوح ۳ و ۴ و دانش آموختگان حوزه، به صورت حضوری و آنلاین، همراه با گواهی رسمی پایان دوره، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، دبیرخانه هم اندیشی فقه حکومتی» و «انجمن علمی فقه و حقوق حوزه» با همکاری «مجله حکومت اسلامی دبیرخانه خبرگان رهبری» دوره تابستانه «آشنائی با برخی ایده‌های معاصر فقه حکومتی» برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، تاریخ برگزاری این دوره تابستانه  ۱۹ تیر لغایت ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، به صورت حضوری و آنلاین و ویژه طلاب محترم سطوح ۳ و ۴ خواهد بود.

در این دوره دیدگاه اساتید «علیرضا اعرافی»، «محسن اراکی»، «سید محمدمهدی میرباقری»، «ابوالقاسم علیدوست»، «محمدجواد فاضل لنکرانی»، «محمدمهدی هادوی تهرانی»، «سید احمد مددی»، «عبدالحمید واسطی»، «احمد مبلغی» و «محمدجواد ارسطا»، توسط مقررین ایشان ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، دانش‌پژوهانی که در این دوره به صورت منظم شرکت نمایند، پس از قبولی در ارزیابی پایان دوره مشمول دریافت گواهی رسمی از انجمن علمی فقه و حقوق حوزه خواهند بود.

داوطلبان محترم جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر رزومه علمی خود را تا تاریخ ۱۶ تیرماه در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۳۱۰۸۱ ارسال نمایید.

ایده‌های معاصر فقه حکومتی؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics