قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «جدال با ربا» در دومین شماره اندیشه نامه
«جدال با ربا» در دومین شماره اندیشه نامه

تازه‌های مطبوعات؛

«جدال با ربا» در دومین شماره اندیشه نامه

دومین شماره ماهنامه فرهنگی و تحلیلی اندیشه نامه توسط موسسه فرهنگی قدس(روزنامه قدس) وابسته به آستان قدس رضوی با موضوع بانکاری اسلامی منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، شماره دوم این ماهنامه در ۱۶۴ صفحه و با سرفصل‌های خبرنامه، پرونده‌ای در زمینه سالگرد تسخیر لانه جاسوسی، تاملاتی بر عزم تازه برای پیگیری ایده بانکداری اسلامی، درباره انبوه ترجمه‌هایی که علوم انسانی را به تسخیر خود در آورده است، ارج‌نامه‌ایی به پاس مجاهدت‌های علمی و تربیتی آیت‌الله رشاد، نگاهی به دلالت‌های فرمان حکومتی امیرالمومنین به مالک اشتر و پرونده‌ایی در مورد مهمترین آثار اقتصاد اسلامی به پیشخوان مطبوعات کشور آمد.

در این شماره، گفت‌وگوی اختصاصی با آیت‌الله جوادی آملی و آثاری از ایرج توتونچیان، مهدی رضوی، حیدر مستخدمین، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام موسویان، حسن سبحانی، آیت‌الله رشاد، حجت‌الاسلام خسرو پناه، حجت‌الاسلام قائمی نیا، محمد محمد رضایی، مسعود رضایی، یعقوب توکلی، جواد منصوری، محمد تقی چاووشی، حسن ملانظر، محمد مهدی جعفری، احمد جهان‌بزرگی، علیرضا صدرا و … در موضوعات یاد شده به رشته تحریر درآمده است.

اندیشه نامه، ماموریت خود را گفتگوی اندیشه‌ها و نظرات مختلف، تبیین گفتمان دینی و انقلابی، ترویج اندیشه اسلامی و همچنین بستری جهت معرفی چهره‌های انقلابی جوان تعریف کرده است.

بنابر گزارش مهر، موسسه فرهنگی قدس، نهاد مطبوعاتی آستان قدس رضوی است که با انتشار روزنامه سراسری قدس، ماهنامه زائر، پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین فارسی‌ از سال ۱۳۶۶ تاکنون به فعالیت مشغول است و اندیشه نامه، محصول رسانه‌ای این موسسه با رویکرد اندیشه و مخاطب نخبگانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics