قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دیدار صمیمی اسقف اعظم کلیسای ارتدکس قازان و تاتارستان روسیه با آیت‌الله نوری همدانی
دیدار صمیمی اسقف اعظم کلیسای ارتدکس روسیه با آیت‌الله نوری همدانی

گزارش تصویری؛

دیدار صمیمی اسقف اعظم کلیسای ارتدکس قازان و تاتارستان روسیه با آیت‌الله نوری همدانی

شبکه اجتهاد: آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس منطقه قازان و تاتارستان روسیه، گفت: ما معمولا مباحث را ریشه‌ای مطرح می‌کنیم و ریشه همه کمالات هم معنویت است و لذا ما بر این اساس در خدمت شما هستیم.

اسلام همه مشکلات بشریت را با معنویت حل می‌کند. نگاه ما به همه مسائل پیرامون زندگی بشر از دیدگاه معنویت است. همه انبیا الهی هم در همین مسیر حرکت کردند و به ما فرمودند که چه باید بکنیم و وظیفه مان در قبال اتفاقات آینده جهان چیست.

انبیاء الهی به ما آموختند که نباید نظاره گر رخدادهای جهان باشیم و باید با کسانی که در جهت غیر الهی نقشه های شومی دارند مبارزه و مقابله نماییم. ما منتظر روزی هستیم که همه معتقدان به خداوند متعال در برابر منکران معنویت متحد شوند و برابر آنها پیروز گردند. آثار اینها را هم روز به روز می‌بینیم که مردم هشیارتر می‌شوند و جبهه‌هایی در برابر منکرین معنویت تشکیل می‌دهند و آثارش هم برای ما روشن تر می‌شود.

امام خمینی (ره) در نامه‌ای که برای گورباچف ارسال کردند فرمودند، معنویت خواهان جهان با هم متحد می شوند و در برابر دشمنان پیروز خواهند شد. ما به شرطی می‌توانیم در برابر حکومت‌های کودک کش و ضد معنویت، پیروز شویم که با یکدیگر متحد شویم و به ما وعده داده‌اند که در اینصورت است که پیروزی با ماست و موحدان جهان باید ارتباط بیشتری بایکدیگر داشته باشند و همینطور هم خواهد شد. البته این کار زمان بر است و دفعی نیست. ما باید بیدار و هشیار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics