قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «روش تحصیل نجفی» کتاب شد
«روش تحصیل نجفی» کتاب شد

تازه‌های نشر؛

«روش تحصیل نجفی» کتاب شد

کتاب «مجموعه نکات و مطالب پیرامون روش تحصیل نجفی» اثر سیدایمان حسینی و مصطفی سلیمانیان در چهار فصل، از سوی انتشارات عزیزی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، هر شیوه آموزشی برای خود دارای امتیاز‌هایی است، اما در این میان برترین قله‌های فقه و اصول و تفسیر و فلسفه و کلام و عرفان، بزرگانی هستند که روش تحصیل نجفی داشته‌اند و از اساتیدی با روش نجفی کسب علم کرده‌اند؛ اینجا است حس کنجکاوی بیشتری نسبت به روش نجفی پیدا می‌شود.

در این میان حوزه بزرگ و بین‌الملل قم مقدسه استقبال خوبی نسبت به بزرگان علمی نجف و تولیدات علمی نجفی از خود نشان داد و اساتید و بزرگانی در علوم معقول و منقول حوزه مبارکه قم تاثیر گذاشته‌اند که همگی دانش آموخته حوزه علمیه نجف بودند یا اساتید نجف‌دیده داشته‌اند؛ بزرگانی همچون حاج‌ شیخ عبدالکریم حائری یزدی، آیت‌الله بروجردی، علامه طباطبایی، آیت‌الله بهجت و شاگردان فقهی و اصولی آیت‌الله سیدابوالقاسم خویی که همگی داشن آموخته حوزه علمیه نجف بودند و باعث رشد و تعالی حوزه قم در زمینه معقول و منقول شدند.

این کتاب مجموعه‌‌ای از نکات و مطالبی است که در چهار دفتر «روش تحصیل طلبگی»، «اهمیت ادبیات و اصطلاحات علمی»، «معرفی علماء» و «معرفی کتاب»  تنظیم و تدوین شده است.

یادآوری می‌شود، چاپ اول «مجموعه نکات و مطالب پیرامون روش تحصیل نجفی» به قلم سیدایمان حسینی و مصطفی سلیمانیان در ۴۲۰ صفحه به‌تازگی توسط نشر عزیزی در قم چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه اثر و ارسال به همه نقاط کشور می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۰۰۲۸۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics