قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / هزار و ۱۰۰ طلبه در آزمون مشترک مراکز و مدارس فقهی حوزه
رقابت هزار و ۱۰۰ طلبه در آزمون مشترک مراکز و مدارس فقهی حوزه

تصاویر آزمون ورودی مدارس و مراکز فقهی حوزه

هزار و ۱۰۰ طلبه در آزمون مشترک مراکز و مدارس فقهی حوزه

شبکه اجتهاد: مشترک جمعی از مراکز و مدارس فقهی حوزه پیش از ظهر امروز با حضور داوطلبان ورود به این مراکز در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد. در این آزمون که به غیر از قم در هفت شهر کشور شامل مشهد، تهران، شیراز، اهواز، اصفهان، بابل و مراغه نیز برگزار‌ می‌شود، بیش از یک هزار و صد نفر شرکت داشتند که از این تعداد حدود ۷۵۰ نفر شهر قم را به عنوان حوزه امتحانی خود برگزیده اند.

افرادی که در آزمون کتبی ملاک‌های لازم را کسب کرده باشند به مصاحبه علمی شفاهی در مراکز دعوت‌ می‌شوند تا دوره سطح عالی خود را در این مراکز آغاز کنند. طبق اعلام مسؤولان برگزاری آزمون مشترک مراکز فقهی در کارگروه مدیران، یک کارگروه علمی برای رسیدن به استاندارهای لازم تعریف شده است که پنج عضو دارد و این گروه سؤالات را تنظیم می‌کنند؛ از سوی دیگر یک کارگروه اجرایی برای برگزاری امتحان تعریف شده است که سه مجموعه، متصدی کارهای اجرایی این بحث هستند.

گفتنی است، مدرسه علمیه شهیدین، مدرسه فقهی اهل بیت(ع)، مدرس عالی فقه صاحب الزمان اصفهان، مرکز فقهی امام علی(ع)، مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع)، مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، مدرسه عالی فقه دارالهدی، مدرسه علمیه سطح عالی ولی امر(عج)، مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(ص)، مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) و مؤسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد(عج) تهران از جمله مدارس و مراکزی هستند که آزمون ورودی را به صورت مشترک برگزار‌ می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics