قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات برگزار می‌شود
هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات برگزار می‌شود

فراخوان شرکت در دوره؛

هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات را با محوریت تبیین ارائه چشم‌اندازی از نقشه راه، جایگاه و ظرفیت‌های رشته الهیات را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات با سه رویکرد «فقه و مبانی حقوق»، «علوم قرآن و حدیث» و «فلسفه» با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه به‌صورت مجازی از ۱۴ تا ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در موضوع «فقه و مبانی حقوق» مسائل: ۱-تفاوت فقهی که در دانشگاه خوانده می‌شود با فقه حوزوی، ۲- روش مؤثر و کارآمد در مطالعه دروس فقه و حقوق، ۳- آشنایی با گرایش‌های مستحدثه فقه، ۴-معرفی آینده شغلی رشته؛ در موضوع «علوم قرآن و حدیث» مسائل: ۱- مطالعه روش‌مند مباحث رشته، ۲- اولویت‌ها در مطالعه مباحث حدیثی، ۳- معرفی رویکرد کاربردی رشته، ۴- تهدیدهای پیش‌روی دانشجویان علوم قرآن و حدیث؛ در موضوع «فلسفه» مسائل: ۱-چگونگی زیست فلسفی و فیلسوف شدن، ۲- ابزارهای لازم مطالعاتی و شیوه‌های آن، ۳- لزوم مطالعه علم دینی و الهیات، ۴- نیازمندی به ذهن فلسفی در همه ابعاد زندگی، ۵- مشکلات پیش‌روی یک دانشجوی فلسفه؛ از جمله موضوعاتی است که در این دوره طرح و بررسی می‌شود.

این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه: شیخ محمد سند، سید علی میلانی، سید احمد مددی، محمدمهدی شب‌زنده‌دار، احمد عابدی، حسینی عاملی، احمد پاکتچی، حمید پارسانیا، محمدحسین حشمت پور، رضا اکبری، سید محمدعلی طالقانی، محمد عالم‌زاده نوری و سایر اساتید مدعو از ۱۴ الی ۲۵ اسفندماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره به‌صورت مجازی و شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و وجه التزام دوره برای دانشجویان الهیات، ورودی ۹۹ و ۹۸: ۲۰۰۰۰ تومان؛ دانشجویان الهیات، ورودی ۹۷ به قبل: ۳۰۰۰۰ تومان؛ دانشجویان غیر الهیات: ۴۰۰۰۰ تومان و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها: ۶۰۰۰۰ تومان است که این هزینه پس از برگزاری دوره، عودت داده‌ می‌شود.

گفتنی است، ثبت‌نام از طریق ارسال پیام در یکی از پیام‌رسان‌های بله، تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۴۷۳۰۵۱۷ صورت می‌پذیرد. علاقه مندان به دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال @meshkat_7_elahiat در پیام رسان بله مراجعه فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics