قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پذیرش طلاب در مدرسه فقهی آل‌ یاسین
مدرسه فقهی آل یاسین

پذیرش طلاب در مدرسه فقهی آل‌ یاسین

مدرسه فقهی آل یاسین (علیهم‌السلام) به منظور پرورش فقیهان شایسته، برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در مقطع سطح دو طلبه می‎پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مدرسه فقهی آل یاسین با هدف تربیت مجتهد فقیه تراز دوران نظام اسلامی شیعه و پرورش فقیهان شایسته در سال تحصیلی جدید از طلاب واجد شرایط ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

انتخاب آزادانه اساتید عمومی دروس فقه و اصول، برگزاری روزانه دو کلاس راهنما (یک فقه و یک اصول)، امکان انتخاب آزادانه اساتید راهنما از بین اساتید موجود مدرسه یا معرفی اساتید جدید توسط طلاب و تأیید مدرسه، برگزاری کلاس راهنما با تأکید بر عبارت خوانی، فهم متن، تطبیق محتوا بر متن و تقویت بیان، ارزیابی مستمرّ پیشرفت کیفی و کمّی تحصیلی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه، ارائه آموزش‎های تکمیلی، معارف، اخلاق و برنامه‌های تربیتی و معنوی، ارائه فعالیت‌های پژوهشی در راستای فهم دقیق تر و کامل تر دروس، ویژه برنامه تابستان در مشهد مقدس و ارائه مشاوره‌های علمی و خانوادگی برای طلاب؛ از ویژگی و مزایای این مدرسه جدیدالتأسیس می‌باشد.

بنابراین گزارش، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و تعهد شرعی و اخلاقی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه از شرایط اصلی تحصیل در این مدرسه می‌باشد.

علاقه‌مندان تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند در این مدرسه از این (اینجا) ثبت‌نام کنند و یا با شماره تلفن ۳۷۷۳۳۲۸۰ – ۰۲۵ تماس حاصل نمایند و یا از ساعت ۹ الی ۱۳ به دفتر مدرسه به آدرس قم، بلوار سمیّه، خیابان شهیدین، پلاک ۱۴ مراجعه کنند.

درباره‌ی مدرسه فقهی آل یاسین (علیهم‌السلام) بیشتر بدانید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics