قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دانلود ویژه‌نامه «هوش مصنوعی و کاربردهای آن در علوم اسلامی»
آیا داده‌های هوش مصنوعی در مباحث فقهی حجیت دارد؟

دانلود فایل PDF

دانلود ویژه‌نامه «هوش مصنوعی و کاربردهای آن در علوم اسلامی»

ویژه نامه «هوش مصنوعی و کاربردهای آن در علوم اسلامی» از سوی هفته نامه افق حوزه با همکاری دبیرخانه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، ویژه نامه همایش «هوش مصنوعی و کاربردهای آن در علوم اسلامی» از سوی هفته نامه افق حوزه با همکاری دبیرخانه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی در ۶۸ صفحه و در پنج فصل چاپ و منتشر شد.

«ضرورت بهره گیری حوزه‌های علمیه از هوش مصنوعی/آیت‌الله اعرافی»، «هوش مصنوعی می‌تواند در فرآیند استنباط به کمک فقیه بیاید/ دکتر بهروز مینایی»، «ضرورت کاربست هوش مصنوعی در علوم اسلامی/ حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی»، «سامانه «نجف» یا «ناصر جامع فقیه» و کاربرد آن در اجتهاد/ یاداشت»، «کاربردهای هوش مصنوعی در علوم اسلامی/ مجموعه مقالات» و «دستاوردهای اولیه هوش مصنوعی در حوزه دین/ مجموعه مقالات» برخی از مهمترین عناوین این ویژه نامه می‌باشد.

گفتنی است، اولین همایش «هوش مصنوعی و علوم اسلامی» در قم روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه برگزار می‌گردد. این همایش با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور جمعی از مدیران ،اساتید و فرهیختگان مراکز علمی-تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی  همراه با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوش مصنوعی  و با رونمایی از جدیدترین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه پژوهش علوم اسلامی آغاز به کار خواهد کرد.

علاقه‌مندان و پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت همایش به نشانی www.aiisc.ir مراجعه کنند.

کلیک کنید: دانلود ویژه‌نامه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در علوم اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics