قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای
مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای

تازه‌های نشر؛

مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای

کتاب «مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی (استاد فقه رسانه و مدیر کل سابق پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا و سیما) در پنج فصل ویژه فقه‌پژوهان حوزه و دانشگاه به همت انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) قم روانه بازار نشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، این اثر تلاشی در جهت شناساندن سلسله پژوهش‌های فقه هنر و رسانه است که با هدف تبیین مبانی و ضوابط فقهی مواجهه با شبکه‌های رسانه‌ای معاند در شرایط جنگ نرم و بررسی شیوه‌های مجاز شرعی در مواجهه با آن‌ها نگاشته شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «امروزه رسانه‌های گروهی، ماهواره‌ها، جراید، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی میدان نبرد جبهه حق و باطل است و در این کارزار شبکه‌های پرشمار معاند و مخالف از هر ابزاری برای ضربه زدن به فکر و اندیشه ناب اسلامی استفاده می‌کنند؛ بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای جهت انحراف اخلاقی به نام هنر و آزادی افکار، بزرگترین جنایت عصرمدرن رسانه‌ای است».

یادآور می‌شود، کتاب «مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی در پنج فصل تبویب و به همت انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در ۴۹۳ صفحه منتشر و در اختیار فقه پژوهان حوزه و دانشگاه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics
Clicky