قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله سیستانی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ تکمیلی
توصیه‌های دفتر آیت‌الله سیستانی در قم درباره شیوع کرونا/ اختصاص سهم امام برای بیماران

امروز پنج‌شنبه؛

آیت‌الله سیستانی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ تکمیلی

یکی از اعضای دفتر آیت‌الله سیستانی در نجف، از عمل جراحی معظم‌له خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، دفتر مرجعیت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، آیت‌الله سیدعلی سیستانی شب گذشته دچار شکستگی استخوان پای چپ شده و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

بتابر این گزارش، این عمل جراحی امروز پنج‌شنبه تحت نظر یک تیم پزشکی عراقی انجام خواهد شد.

لذا از مؤمنین خواسته می‌شود برای سلامتی و عافیت این مرجع تقلید دعا نمایند تا بهبودی کامل حاصل و برکات وجودی ایشان برای خدمت به اسلام و پاسداری از احکام شریعت مستدام باشد.

تکمیلی/ تشریح وضعیت درمانی حضرت آیت‌الله سیستانی

در ساعت‌های گذشته موجی از نگرانی در شبکه‌های اجتماعی عراقی و ایرانی درباره وضعیت سلامت آیت‌الله سیستانی به راه افتاده و ساعتی قبل دفتر نجف و تیم پزشکی اعلام کردند که حال وی پس از عمل مساعد است.

دکتر احسان الفرج رییس تیم پزشکی آیت‌الله سیستانی، وضعیت و روند بهود ایشان را بسیار خوب توصیف و بیان کرد، شکستگی در قسمت فوقانی استخوان ران در اثر پوکی استخوان و کهولت سن ایجاد می‌شود و حضرت آیت‌الله سیستانی به هنگام وضو دچار این عارضه شده‌اند.

وی ادامه داد: عمل جراحی به خوبی برای ایشان انجام شد و بیهوشی نیمه کامل به سادگی صورت گرفت و در طی عمل ایشان پیوسته برای مردم عراق و عراق دعا می‌کردند. امیدوارم فردا آیت‌الله سیستانی بتوانند روی پای خود تا حدی بایستند و تحرک مختصری داشته باشند.

تشریح وضعیت درمانی حضرت آیت‌الله سیستانی

به نوشته رسانه‌های نزدیک به آیت‌الله سیستانی، معظم‌له اصرار داشت که در عراق و به‌دست یک تیم پزشکی عراقی جراحی شود که در نهایت در بیمارستان الکفیل کربلا این عمل موفقیت آمیز انجام شد.

حجت‌السلام والمسلمین سید احمد صافی همچنین، در سخنانی اظهار داشت: با دعای مومنین عمل جراحی ایشان با موفقیت به انجام رسیده و معظم‌له در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

نماینده آیت‌الله سیستانی افزود: بنابر پیشبینی پزشکان حضور ایشان در بیمارستان به طول نخواهد انجامید و در ایام کوتاهی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics