قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / انتشار کتاب ۳ جلدی «دروس تمهیدیه فی‌الفقه الاستدلالی علی المذهب الجعفری»
انتشار کتاب ۳ جلدی «دروس تمهیدیه فی‌الفقه الاستدلالی علی المذهب الجعفری»

تازه‌های نشر؛

انتشار کتاب ۳ جلدی «دروس تمهیدیه فی‌الفقه الاستدلالی علی المذهب الجعفری»

مرکز نشر‌ هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران چاپ جدید کتاب ۳ جلدی «دروس تمهیدیه فی‌الفقه الاستدلالی علی المذهب الجعفری» نوشته استاد شیخ باقر ایروانی را منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، مجموعه کتاب‌های «دروس التمهیدیه فی الفقه الاستدلالی» توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به چاپ رسیده و شامل یک دوره کامل فقه شیعه می‌شود.

این اثر دارای دو ویژگی است که یکی جامعیت آن که همه ابواب فقه را در بر می‌گیرد و دوم سادگی بیان و دور بودن از الفاظ پیچیده است.

نویسنده به درستی دریافته که استواری متون درسی، نه در سختی عبارت، بلکه در استواری محتوای آن است. او در هر مبحث کوشیده تا میان فتاوی و مستند آن فرق روشنی ارائه کند. در ابتدای هر بحث ادعاها و گزاره‌های مورد نظر خود را بیان می‌کند؛ سپس در تک تک آن دعاوی، به بیان دلیل‌ها و مستند آنها می‌پردازد و این کار را با تعیین شماره و رقم انجام می‌دهد که هم استاد و هم دانش پژوه به راحتی می‌تواند تک تک دعاوی را فراگیرد؛ همچنین در برابر هر ادعا دلیل آن ذکر می‌شود.

این مجموعه کتاب، متن درسی سطح ۳ حوزه‌های علمیه خواهران است که در جلد اول به شرح و بررسی ادله فقهی مربوط به عبادات، در جلد دوم به بررسی عقود و ایقاعات و در جلد سوم نیز به بررسی احکام در فقه امامیه به روش استدلالی و استناد به روایات و سایر ادله شرعی می‌پردازد.

مجموعه کتاب‌های «دروس التمهیدیه فی الفقه الاستدلالی» در ۳ جلد و با قیمت دوره ۳۰۰۰۰۰ تومان منتشر شده است که علاقه مندان با مراجعه به فروشگاه مرکز نشر‌هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ می‌توانند که این مجموعه را با تخفیف ۲۰ درصدی به قیمت ۲۴۰۰۰۰ تومان تهیه کنند.

یک دیدگاه

  1. این کتاب جدید نیست و قریب به ۳۰ سال از تألیف آن میگذرد (۱۴۱۷ قمری). حال چطور به عنوان اثری جدید معرفی می‌شود؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics