قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار /  بررسی فقهی و حقوقی «تزاحم حقوق در خانواده»
 بررسی فقهی و حقوقی «تزاحم حقوق در خانواده»

تازه‌های نشر؛

 بررسی فقهی و حقوقی «تزاحم حقوق در خانواده»

کتاب «بررسی فقهی و حقوقی تزاحم حقوق در خانواده» به قلم قیاسی سونکی و نظارت علمی حجج‌اسلام دکتر حسینی زیدی و دکتر حسینی، دو استادیار دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، کتاب بررسی فقهی و حقوقی تزاحم حقوق در خانواده به قلم خیرالله قیاسی سونکی، دانش آموخته دانشگاه رضوی و نظارت علمی حجج‌اسلام دکتر حسینی زیدی و دکتر حسینی، از اعضای هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم اسلامی رضوی از سوی مرکز پژوهش دانشگاه منتشر شده است.

این کتاب ۱۶۴ صفحه در سه فصل تدوین شده که فصل نخست به کلیات در دو مبحث پرداخته و پس از آن دو فصل دیگر هر کدام با ۸ مبحث به موضوع تزاحم حقوق در خانواده به لحاظ فقهی و حقوقی پرداخته و در پایان نتیجه گیری کرده است.

بر روی جلد این کتاب آمده است: در این کتاب، پاسخ پرسش‌های زیر را می‌یابید: بنابر چه معیارهایی می‌توان تزاحم را تقسیم‌بندی کرد؟ مرجحات تزاحم یعنی چه؟ در تزاحم بین حق اشتغال و ریاست خانواده، چه باید کرد؟ راهکار رفع تزاحم بین حق طلاق و ازدواج مجدد چیست؟ در تزاحم بین ولایت قهری پدر و جد پدری، چه راهکاری می‌توان اندیشید؟ آیا تزاحم ازدواج مجدد مادر با حق حضانت فرزند، حل‌شدنی است؟ آیا در فرزندآوری، پدر و مادر حق تزاحم دارند؟ آیا حریم خصوصی زوجین تزاحم‌پذیر است؟ تزاحم حریم خصوصی طفل و تجسس والدین به چه معناست؟

مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی کتاب بررسی فقهی و حقوقی تزاحم حقوق در خانواده با داوری علمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد امامی، دانشیار و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر کرده است.

علاقمندان‌ می‌‌توانند برای تهیه کتاب به صحن امام حسن مجتبی علیه السلام در حرم مطهر رضوی، انتشارات دانشگاه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۶۸۱۷ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics