قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ترجمه و تبیین جدید از «فرائدالأصول»
ترجمه و تبیین جدید از «فرائدالأصول»

تازه‌های نشر؛

ترجمه و تبیین جدید از «فرائدالأصول»

کتاب «ترجمه و تبیین فرائدالأصول» در سه مجلد به قلم حجت‌الاسلام سید محمدمهدی رفیع‌پور، از مدرسان سطوح عالی حوزه علمیه قم مکتوب و توسط انتشارات حقوق اسلامی به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، کتاب «فرائد الاصول» معروف به «رسائل» اثر مانای فقیه بزرگ امامیه، شیخ مرتضی انصاری قدس سره (۱۲۱۴-۱۲۸۱هـ.ق)، از مهم‌ترین منابع اصول فقه امامیه و فصل نوینی در ادوار این دانش بنیادین است که محور ده‌ها شرح و حاشیه قرار گرفته است.

ترجمه دقیق و تبیین عمیق این کتاب ارزنده تلاشی است برای ارتقای سطح دانش طلاب و دانشجویان تا ضمن فراگیری این کتاب، منبعی موثق برای تطبیق و مطالعه در نزد ایشان حاضر باشد.

اثر حاضر، تنها یک اثر کمک آموزشی بوده و خودآموز و شرح نمی‌باشد و لاجرم خوانندگان از محضر اساتید بی‌نیاز نخواهند بود.

کتاب سه جلدی «ترجمه و تبیین فرائدالأصول» به کوشش حجت‌الاسلام سید محمدمهدی رفیع‌پور تهرانی از پژوهشگران و مدرسان سطوح عالی حوزه علمیه قم است که چاپ اول آن از سوی انتشارات حقوق اسلامی به قیمت ۲۸۰ هزار تومان (دوره سه جلدی) روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر و سفارش کتاب با دفتر انتشارات ۰۲۵۳۷۷۴۴۲۰۰ تماس بگیرید و یا در تلگرام، واتساپ یا دایرکت با شماره ۰۹۱۹۸۵۰۰۰۷۹ درخواست خود را ارسال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics