قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تصحیح جدید از «منتخب الرسائل» صاحب عروه با حواشی آیت‌الله بروجردی
تصحیح جدید از «منتخب الرسائل» صاحب عروه با حواشی آیت‌الله بروجردی

تازه‌های نشر؛

تصحیح جدید از «منتخب الرسائل» صاحب عروه با حواشی آیت‌الله بروجردی

در بزرگداشت صدمین سال تاسیس حوزه علمیه قم، تصحیح جدید از رساله «منتخب الرسائل» اثر آیت‌الله سید محمدکاظم طباطبایی یزدی، با حواشی آیت‌الله بروجردی و تحقیق حجت‌الاسلام والمسلمین میرزاعلی سلیمانی بروجردی به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، رساله «منتخب الرسائل» از آثار سید یزدی با تعلیقات و حواشی آیت‌الله سید حسین طباطبایی بروجردی و تصحیح، تحقیق و مقدمه حجت‌الاسلام والمسلمین میرزاعلی سلیمانی بروجردی، از محققین و مدرسبن حوزه علمیه قم، چاپ و منتشر شد.

براساس این گزارش، متن کتاب که از تألیفات صاحب العروه الوثقی است در صد سال اخیر چاپ‌های متعددی شده و مکتوب حاضر بر اساس مقابله سه نسخه چاپ شده از این کتاب است.

حواشی آیت‌الله بروجردی در این چاپ بر اساس دو نسخه چاپی «چاپ علی اصغر تاجر» و «چاپ احمدی فقیه یزدی» و نیز دو نسخه خطی به خط خود آن مرجع بزرگ، «نسخه شماره بیاض ۸۰۳۷۷» و «نسخه شماره بیاض ۸۰۳۶۳» موجود در کتابخانه مسجد اعظم می‌باشد.

گفتنی است، بیش از نیمی از حواشی موجود در این دو نسخه، در دو نسخه چاپ شده قبل موجود نمی‌باشد و برای اولین بار است که این حواشی به چاپ رسیده است.

همچنین مقدمه‌ای مفصل پیرامون سوابق کتاب (منتب الرسائل) در صد سال اخیر و حواشی و شروحی که بر این کتاب نوشته شده در ابتدای اثر به قلم محقق کتاب آمده است که خود به تنهایی رساله‌ای مستقل در کتابشناسی به شمار می‌آید.

لازم‌به‌ذکر است، چاپ اول کتاب «منتخب الرسائل» تصحیح میرزاعلی سلیمانی بروجردی در ۲۹۰ صفحه، در قطع وزیری به قیمت ۱۷۵ تومان از سوی انتشارات اطلاعات روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه اثر در قم به خیابان معلم، پاساژ ناشران، طبقه زیرزمین، انتشارات اطلاعات مارجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۹۳۰۸۶۸۰۲۴۴ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics