قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / حجاب در صدر اسلام؛ بررسی و نقد نظرات امیرحسین ترکاشوند
حجاب در صدر اسلام؛ بررسی و نقد نظرات امیرحسین ترکاشوند

تازه‌های نشر؛

حجاب در صدر اسلام؛ بررسی و نقد نظرات امیرحسین ترکاشوند

کتاب‌ «حجاب در صدر اسلام» که به بررسی و نقد نظرات امیرحسین ترکاشوند در این موضوع می‌پردازد، به قلم دکتر محمدرضا شاه سنایی، توسط دانشگاه علوم اسلامی رضوی به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، «حجاب در صدر اسلام» در پاسخ به کتاب «حجاب شرعی در عصر پیامبر(ص)» به قلم دکتر محمدرضا شاه سنایی نگاشته شده است و به‌تازگی از سوی مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی چاپ و منتشر شد.

«وضعیت پوشش در روزگار جاهلی و عصر نزول قرآن»، «اشعار جاهلی و ترسیم چندوچون پوشش و البسه آن روزگار»، «پوشش، فرهنگ غالب عصر جاهلی»، «بررسی آیات حجاب و نقد نظرات طرف‌داران حجاب حداقلی»، «نقد نظر عدم تلازم بین حجاب و عفاف»، «تلاش پیامبر (ص) در رفع نواقص پوشش جاهلی» و «خطاهای مبنایی، روشی و ترجمه‌ای ترکاشوند در کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر (ص)» از جمله محورهایی است که نگارنده به آن می‌پردازد.

گفتنی است، کتاب «حجاب در صدر اسلام؛ بررسی و نقد نظرات امیرحسین ترکاشوند» به قلم دکتر محمدرضا شاه سنایی از دانش‌آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ۲۱۰ صفحه و به قیمت ۳۰ هزار تومان از سوی مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه و ارسال کتاب‌ می‌توانند با انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۶۸۱۷ تماس حاصل نمایند.

یادآوری می‌شود، کتاب «حجاب شرعی در عصر پیامبر (ص)» اثر ترکاشوند، پس از آن‌که مجوز چاپ و نشر عمومی به دست نیاورد، به‌صورت محدود در برخی از مجامع و محافل علمی در قالب سی‌دی عرضه شد و در نهایت در فضای مجازی انتشار یافت که مورد نقد جدی بسیاری از فرهیختگان حوزه و دانشگاه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics