قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیام رهبر انقلاب و مراجع در پی عارضه جسمانی آیت‌الله سیستانی
آیت‌الله سیستانی؛ ثبات در طوفان سیاست

پیام رهبر انقلاب و مراجع در پی عارضه جسمانی آیت‌الله سیستانی

رهبر انقلاب اسلامی و دیگر مراجع صبح امروز در پیامی که در پی عارضه جسمانی آیت‌الله سیستانی، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در پیامی که در پی عارضه جسمانی حضرت آیت‌الله سیستانی صادر شد، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

متن پیام بدین شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم. حضرت آیت‌الله آقای سیستانی دامت‌برکاته

سلام علیکم؛ خبر عارضه جسمانی آن وجود شریف، موجب نگرانی شد. شفای عاجل آن جناب را از خداوند کریم مسألت میکنم.

والسلام علیکم و رحمهالله/ سیّدعلی خامنه‌ای/ ۲۷ دی ۱۳۹۸

آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی هم در پیامی خطاب به آیت‌الله سیستانی آورده است: خداوند متعال را شاکر هستیم که عمل جراحی با موفقیت انجام گردید.

متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم. حضرت مستطاب آیت الله آقای سیستانی دامت برکاته

السلام علیکم و رحمه الله؛ خداوند متعال را شاکر هستیم که عمل جراحی با موفقیت انجام گردید و با دعای خیر مومنین صحت و سلامتی را به حضرتعالی عنایت فرمود.

طول عمر ، عافیت و ادامه برکات وجود شریف را در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم.

لطف الله صافی/ ۲۱ جمادی الاولی ۱۴۴۱

همچنین آیت‌الله اسحاق فیاض امروز جمعه برای عیادت آیت‌الله سیستانی که در بیمارستان تخصصی الکفیل در کربلای معلا بستری است، به این بیمارستان رفت و از نزدیک از وضعیت سلامتی آیت‌الله سیستانی آگاه و ایشان را ملاقات نمود.

گفتنی است، آیت‌الله سیستانی که چهارشنبه شب پس از یک عارضه جسمی تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار در کربلا گرفته بود، امروز با موافقت پزشکان از بیمارستان مرخص و وراد شهر نجف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics