قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله رشاد از مجله «تحول در ساختار اصول فقه» رونمایی کرد

گزارش تصویری

آیت‌الله رشاد از مجله «تحول در ساختار اصول فقه» رونمایی کرد

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، از مجله الکترونیک «تحول در ساختار اصول فقه» به صورت رسمی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، سخن از «تحول در ساختار اصول فقه» هرچند ریشه در قرن‌های دور و اندیشه بزرگان این علم دارد؛ لیکن مدتی است توسط برخی تحول‌خواهان به موضوع پرحاشیه‌ای تبدیل شده که بالتبع، موافقان و مخالفانی هم دارد. آنچه در این مجله الکتورنیک آمده است، آثار و گفتارهایی از صاحبان نظر و مدعا در این موضوع است که به اقتضائات، الزامات، چالش‌ها و ساختارهای پیشنهادی پرداخته‌اند.

سومین مجله الکترونیکی شبکه اجتهاد در سال ۹۶، در چهار محور «آسیب‌شناسی ساختار فعلی»، «بایسته‌های ساختار معیار»، «ساختارهای متفاوت» و «چند ساختار پیشنهادی»، با آثار و گفتاری از صاحب‌نظران و اساتید مطرح حوزه و دانشگاه چندی قبل منتشر و بر روی این شبکه قرار گرفت.

از این رو، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه‌های علمیهٔ استان تهران در حاشیه کارگاه‌های «فلسفه علم اصول» که با حضور اساتید مطرح حوزه علمیه قم در مشهد برگزار گردید، از مجله الکترونیک «تحول در ساختار اصول فقه» رونمایی کرد.

این مراسم  با حضور «حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیر مسئول شبکه اجتهاد»، «حمزه واقعی، سردبیر ارشد شبکه اجتهاد و مدیر مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی»، «حجت‌الاسلام والمسلمین علی شفیعی، مدیر گروه فقه کاربردی و عضو هیئت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی»،  «حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمانی، رئیس مرکز تخصصی آخوند خراسانی و استاد حوزه و دانشگاه» و دیگر اساتید، فضلا و دانش‌پژوهان فقه مقارن برگزار شد.

عکس: محمد آریا

کلیک کنید: مشاهده مجله الکتورنیک «تحول در ساختار اصول فقه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics