قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بررسی و حل مسائلی در حوزه «فقه نمایش»
بررسی و حل مسائلی در حوزه «فقه نمایش»

تازه‌های نشر؛

بررسی و حل مسائلی در حوزه «فقه نمایش»

کتاب «فقه نمایش» شامل مجموعه مقالات فقه و رسانه به‌کوشش حجت‌الاسلام مصطفی دری، محقق و مدرس حوزه علمیه قم است که به بررسی و حل مسائلی در حوزه «فقه نمایش» پرداخته است.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، اثر حاضر در قالب مجموعه مقالات فقه و رسانه به بررسی و حل مسائلی در حوزه «فقه نمایش» پرداخته است. بررسی فقهی مسئله نمایش بدن نیمه‌برهنه مردان و پردازش آن از زوایای مختلف؛ بررسی فقهی مسئله شبیه شده به جنس مخالف در آثار نمایشی و پردازش آن از زوایای مختلف؛ از جمله موضوعاتی می‌باشد که در این اثر جای گرفته است.

همچنین، بررسی فقهی نگاه کردن به تصویر زن اجنبی و پردازش آن از زوایای مختلف؛ بررسی فقهی مسئله پوشیدن، نمایش و دیدن موی مصنوعی زنانه و پردازش آن از زوایای مختلف؛ بررسی فقهی مسئله یکسانی یا تفاوت نگاه به تصویر خاص در دو حالت زنده و غیر زنده و بررسی فقهی مسئله نمایش افعال حرام بدون در نظر داشتن حکم ارتکاب آن، از دیگر موضوعاتی‌اند که در این مجموعه پژوهشی به صورت مقالات علمی به آن‌ها پرداخته شده است.

گفتنی است، کتاب «فقه نمایش» به نگارش حجت‌الاسلام مصطفی دری در ۱۹۲ صفحه از سوی اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه، روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه اثر و کسب اطلاعات بیشر می‌توانند به آدرس‌های ذیل مراجعه نمایند. قم، بلوار امین، مجموعه صداوسیما، تلفن ۰۲۵۳۲۹۱۵۵۱۰/ تهران، جام‌جم، ساختمان شهید رهبر، طبقه زیرین، تلفن ۰۲۱۲۲۰۱۴۷۳۸/ مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، جنب باغ ملی، ساختمان صبا، طبقه سوم، تلفن ۰۵۱۳۲۲۱۵۱۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics