قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دانلود ویژه‌نامه «مصباح ما»، در پاسداست مقام علمی آیت‌الله مصباح یزدی
دانلود ویژه‌نامه «مصباح ما»، در پاسداست مقام علمی آیت‌الله مصباح یزدی

تازه‌های نشر؛

دانلود ویژه‌نامه «مصباح ما»، در پاسداست مقام علمی آیت‌الله مصباح یزدی

مجله «مصباح ما» ویژه‌نامه همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (ره)، به سردبیری عباس مهدوی‌خواه در ۱۰۴ صفحه از سوی حوزه علمیه خراسان منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، این ویژه‌نامه که در پاسداشت مقام مشکات معرفت و مصباح فضیلت انتشار یافته، دارای گفتارهایی از حضرات آیات، اساتید و حجج‌اسلام والمسلمین تحریری، محمود رجبی، شب‌زنده‌دار، اعرافی، مسعودی خمینی، رشاد، میرباقری، خیاط، خسروپناه، آقاتهرانی، شریفی، پیروزمند، رهدار، محمدی عراقی، برنجکار، ابوطالبی، مجتبی و علی مصباح یزدی و دکتر فنایی شکوری، فرامرز قراملکی، لگنهاوزن، رحیم پور ازغدی، جمشیدی و … می باشد.

محتوای این ویژه نامه به چهار بخش «مصباح انقلاب»، «مصباح علم و اخلاق»، «مصباح نظام» و «مصباح مهر» طبقه‌بندی می‌شوند که هر بخش گفت‌و‌گوهای ارزشمندی را با شخصیت‌های نزدیک به مرحوم علامه مصباح یزدی و در راستای تبیین سیره و سلوک و منش معظم‌له و تجلی فضائل وجودی ایشان در کلام دیگران می‌پردازد.

همچنین در محتوایی از این ویژه‌نامه با عنوان «زلال، مثل آب و آئینه»، ناگفته‌های کوتاه و خواندنی از مرام و منش آیت‌الله مصباح یزدی و شخصیت علمی و سیاسی درس آموزشان در قالب برش‌های کوتاه و خواندنی ارائه شده است و در بخش دیگری به نام «چراغ راه» وصیت نامه ایشان به رشته تحریر درآمده است.

دانلود کنید: ویژه‌نامه «مصباح ما»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics