قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیام چهار مرجع تقلید در خصوص دور دوم انتخابات
پیام چهار مرجع تقلید در خصوص دور دوم انتخابات

پیام چهار مرجع تقلید در خصوص دور دوم انتخابات

مراجع عظام تقلید حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی در پیام‌هایی جداگانه، از مردم ایران اسلامی خواستند در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پر شورتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و کار نیمه تمام را تمام، و وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.

گزارش خبرنگار اجتهاد، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی، از همه دلسوزان کشور خواست برای اعتلای ایران اسلامی، در دور دوم انتخابات پر شورتر حاضر شوند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

پیام ‌آیت‌الله مکارم شیرازی

بسم الله الرحمن الرحیم. مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند. بر همه واجدان شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، کار نیمه تمام را تمام، و وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند. از درگاه خداوند متعال عزّت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را مسألت دارم.

پیام آیت‌الله نوری همدانی

بسم الله الرحمن الرحیم. با قدردانی از همه کسانی که در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به پای صندوق رأی آمدند، با توجه به شرائط ویژه داخلی و خارجی و نیز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بالا بردن قدرت کشور در عرصه‌های بین‌المللی، و تجلی وحدت‌ و همدلی در کشور همه عزیزان خصوصاً کسانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند با اراده محکم و گام استوار در روز جمعه حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند. توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

پیام آیت‌الله جوادی آملی

بسم الله الرحمن الرحیم. با حفظ وحدت و برای حفظ استقلال، امنیت، عظمت، جلال و شکوه کشور، همگان را به حضور فعال در انتخابات و پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنم و امیدوارم تا به حرمت خون‌های پاک شهداء، مردم در این صحنه نیز حضور فعال داشته باشند.

پیام آیت‌الله سبحانی

بسم الله الرحمن الرحیم. اگر می‌خواهیم پیشرفت کشور ادامه پیدا کند نباید فقط به شرکت در مرحله اول اکتفا کنیم. تفاوتی بین مرحله اول و مرحله دوم انتخابات وجود ندارد و همان وظیفه ملی و شرعی که در مرحله اول وجود داشت در مرحله دوم انتخابات هم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics