قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله موسوی نژاد استاد برجسته حوزه مشهد درگذشت
سید محمد موسوی‌نژاد

آیت‌الله موسوی نژاد استاد برجسته حوزه مشهد درگذشت

آیت‌الله سید محمد موسوی‌نژاد مدیر یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین مدارس علمیه خراسان، ماه گذشته در پی عارضه سکته مغزی در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری شد و سحرگاه امروز در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله سید محمد موسوی‌نژاد در گفتگو با «خبرنگار اجتهاد» با اعلام رحلت آیت‌الله موسوی‌نژاد گفت: ایشان سحرگاه امروز و قبل از اذان صبح در بیمارستان امام حسین (ع) مشهد درگذشت.

دکتر سید علی موسوی‌نژاد با اشاره به این‌که مرحوم استاد موسوی‌نژاد، قریب ۴۵ روز در بیمارستان‌های قائم(عج) و امام حسین(ع) بستری بودند، اظهارداشت: در این مدت بسیاری از علمای مشهد از جمله حضرات آیات سیدان، علم‌الهدی، مروارید، رئیسی و دیگر شخصیت‌ها به دیدار ایشان آمدند.

فرزند مرحوم آیت‌الله موسوی نژاد گفت: استاد موسوی‌نژاد دروس فقه و اصول را در مشهد مقدس و نجف اشرف از محضر بزرگانی چون حضرات آیات امام خمینی، میلانی، مروارید، شیخ هاشم قزوینی، شیخ مجتبی قزوینی، حکیم و سیدعبدالهادی شیرازی بهره برده است.

وی افزود: آیت‌الله موسوی‌نژاد با تأسیس مدرسه علمیه در سال ۱۳۴۹، چندین دهه متوالی مشغول تعلیم و تربیت گردید و طلاب مبرزی را به جامعه و حوزه‌های علمیه تقدیم نمود.

فرزند مرحوم آیت‌الله موسوی نژاد در پایان گفت: جزئیات برنامه تشییع و سایر برنامه‌ها در ساعات آتی اعلام خواهد شد.

آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد مدیر یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین مدارس علمیه خراسان، ماه گذشته در پی عارضه سکته مغزی در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری شد و سحرگاه امروز در سن ۸۵ سالگی در بیمارستان امام حسین (ع) درگذشت.

سید محمد موسوی‌نژاد

«تحریریه شبکه اجتهاد»، این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، مراجع عظام، شاگردان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات و مغفرت الهی را از درگاه خداوند متعال برای استاد فقید خواستار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics