قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / امکان تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه/ دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراخوان داد
امکان تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه/ دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراخوان داد

فراخوان؛

امکان تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه/ دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراخوان داد

دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجوی برادر و خواهر می‌‌پذیرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با توجه به فراهم کردن امکان تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجوی برادر و خواهر می‌‌پذیرد.

آخرین مهلت ثبت نام تا ۳۱ تیر ۹۹ می‌‌باشد و آزمون مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ۱۷ مرداد ماه در شهرهای اصفهان، اهواز، بجنورد، بیرجند، تبریز، تربت حیدریه، تهران، ساری، سبزوار، شاهرود، شیراز، قم، قوچان، کاشمر، کرمان، گناباد، مشهد، نیشابور، ملایر، یزد، و مقطع دکتری در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ مرداد، در شهرهای مشهد، تهران و قم برگزار می‌‌شود.

براساس این گزارش، اقتصاد، حقوق، زبان و ادبیات عربی، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، از رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه ویژه برادران اعلام شده است.

حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، علوم جزایی و جرم شناسی، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی – بانکداری اسلامی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، عرفان و حکمت اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی و دانش اجتماعی مسلمین از رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد ویژه پذیرش دانشجوی خواهر و برادر این دانشگاه است.

همچنین در مقطع دکتری رشته‌های حقوق (با تاکید بر حقوق خصوصی)، حقوق بین الملل، حقوق کیفیری و جرم شناسی، علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی از میان خواهران و برادران پذیرش می‌‌شوند.

بنابر گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به آدرس اینترنتی سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی azmoon.razavi.ac.ir مراجعه کرده، یا به صورت حضوری به آدرس مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۳۱۱۴۱۲، تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics