قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بارگذاری اولین مجله الکترونیکی «شهید صدر» به زبان عربی
شهید صدر

بارگذاری اولین مجله الکترونیکی «شهید صدر» به زبان عربی

اولین مجله الکترونیکی «شهید صدر» به زبان عربی، با چندین بخش ویژه توسط شبکه عربی اجتهاد بر روی اینترنت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، همزمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله سید محمدباقر صدر و همایش «علامه شهید صدر؛ ساخت نظام‌های اسلامی و مسأله حجیت» در مشهد، اولین مجله الکترونیکی شهید صدر به زبان عربی به همت شبکه عربی اجتهاد بارگذاری شد.

بنابراین گزارش، آنچه در نگاه اول از این مجله الکترونیکی نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند قلم‌پردازی و تحسین اندیشوران غیر شیعی نسبت به شهید صدر است که به نوبه خود بیانگر شخصیت فرا مذهبی آن شهید والا مقام است. شخصیتی که آرای او در حوزه نوسازی و اصلاح اندیشه دینی و تدوین مکتب اقتصادی اسلام، در عین کارآمدی از عمقی بالا برخوردار است.

در این مجله آثار و گفتاری از شخصیت‌هایی چون: شیخ حیدر حب‌الله، الشیخ خالد الغفوری، دکتر علاء‌الدین زعتری، دکتر موفق الربیعی، زکی المیلاد، حسن حنفی و محمدطاهر الحسینی منتشر شده است.

بخش‌های مجله الکترونیکی عبارتند از: «التجدید والإبداع فی الفقه والأصول؛ نواندیشی در فقه و نوآوری در دانش اصول»، «التنظیر فی الفقه وتکوین النظام الاقتصادی الاسلامی؛ نظریه‌پردازی در ساحت علم فقه و تدوین مکتب اقتصادی اسلام»، «الشهید السید محمد باقر الصدر مدرسه للتجدید والإصلاح فی الفکر الإسلامی؛ شهید صدر به مثابه مدرسه‌ای برای نوسازی و اصلاح اندیشه دینی».

همچنین، چهارمین بخش مجله با عنوان «تنزیلات (تحمیل اکثر من ۴۰ کتب للشهید السید محمدباقر الصدر)»، به دانلود مستقیم تمام کتاب‌های شهید صدر اختصاص دارد.

برای مشاهده این الکترونیکی شهید صدر به زبان عربی (کلیک) کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics