قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بازخوانى اندیشه‌هاى آیت‌الله مدرسی در مشهد
محمدتقی مدرسی

بازخوانى اندیشه‌هاى آیت‌الله مدرسی در مشهد

نشست علمی «بازخوانى اندیشه‌هاى آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی» به همت موسسه علمی- فرهنگی رسالت، با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه مشهد برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، در سلسله همایش‌هاى بین‌المللى «فقیه مفسّر»، اندیشه‌هاى آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی از مراجع تقلید شیعه در عراق، بازخوانی می‌شود.

بنابراین گزارش، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی به دلیل فعالیت‌های ضد حکومت بعث در عراق و به دلیل فشارهای دولت بر اساتید فعال ضد حکومت مجبور به ترک عراق و مهاجرت به کویت شد. بعد از مدتی و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به ایران مهاجرت نمود و فعالیت‌هایش را در ایران ادامه داد. او تنها چند روز بعد از سقوط صدام و حکومت بعث به کربلا بازگشت و به تدریس، تألیف و تربیت طلاب علوم دینی پرداخت.

آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی هر سال در ماه مبارک رمضان را به ایران سفر می‌کند و در طول اقامت خود، در دفاتر تهران و مشهد به تفسیر قرآن کریم می‌پردازد.

گفتنی است، این همایش روز یک‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۹۵ ساعت ۹ صبح، در مشهد مقدس، چهارراه شهدا، سالن همایش‌هاى هتل الغدیر، با حضور فضلا و طلاب حوزه علمیه و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

این‌ همایش به همت موسسه علمی- فرهنگی رسالت و دفاتر آیت‌‌الله مدرسی در ایران برگزار می‌گردد.

برای آشنایی بیشتر با اندیشه، آراء فقهی اصولی و آثار علمی آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی اینجا (کلیک) کنید.

IMG-20160316-WA0007

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics