قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / باید زودتر از اینها با جریان تشیع انگلیسی برخورد می‌شد/ مردم قم تا کنون در مواجهه با این جریان سعه‌صدر نشان داده‌اند
باید زودتر از اینها با جریان تشیع انگلیسی برخورد می‌شد/ مردم قم تا کنون در مواجهه با این جریان سعه‌صدر نشان داده‌اند

آیت‌الله اراکی:

باید زودتر از اینها با جریان تشیع انگلیسی برخورد می‌شد/ مردم قم تا کنون در مواجهه با این جریان سعه‌صدر نشان داده‌اند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: : از نظر فقه و قانون، توهین به مومن، جرم و قابل پیگیری است، اما جریان تشیع انگلیسی در برابر برخورد نرم دادگاه ویژه روحانیت موضع گیری می‌کند، باید از همان ابتدای توهین جریان تشیع انگلیسی به انقلاب و شهدا با این جریان برخورد می‌شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله محسن اراکی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به نقش منفی جریان‌های نفاق اظهار کرد: این جریان‌ها مانع از پیشرفت جریان‌های پیامبران الهی در طول تاریخ شده‌اند، در صدر اسلام هم اهداف رسول اکرم(ص) با نفوذ جریان‌های پیچیده نفاق محقق نشد.

وی ادامه داد: امروز شاهد جدی تر شدن جنگ حق و باطل بیش از هر زمان دیگری هستیم و در طول این جنگ چهره‌ها مشخص می‌شوند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: حوزه‌های علمیه باید هوشیاری لازم را در برابر فعالیت‌های جریان تشیع انگلیسی داشته باشند، باید از این ترسید که برخی از افراد زیر پرچم امام حسین(ع) جریان مرجعیت شبهه انگلیسی را ایجاد کنند.

اراکی با اشاره به عملکرد جریان تشیع انگلیسی اظهار کرد: این جریان به دنبال ارائه چهره‌ای خشن از شیعه است و شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی توسط جریان تشیع انگلیسی برای تحریف چهره عزاداری به وجود آمده اند، این جریان اعتبارات فراوانی را هزینه می‌کند تا هیأت‌های مذهبی را در شهرهای مختلف از انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی ادامه داد: جدایی ملت ایران از انقلاب، گروه‌های اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی و نیز ایجاد تنفر در ملت‌های دیگر نسبت به انقلاب از اهداف جریان تشیع انگلیسی است، این جریان بدترین توهین‌ها را طی روزهای اخیر نسبت به جایگاه ولایت، دفاع مقدس و شهدا روا داشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: این سوال را از جریان تشیع انگلیسی می‌پرسم که چرا در هنگام وقوع هر حادثه‌ای در منطقه نسبت به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم موضع گیری می‌کند و در جبهه اسرائیل قرار می‌گیرد؟

اراکی در خصوص برخورد دادگاه ویژه روحانیت با جریان تشیع انگلیسی اظهار کرد: از نظر فقه و قانون، توهین به مومن، جرم و قابل پیگیری است، اما جریان تشیع انگلیسی در برابر برخورد نرم دادگاه ویژه روحانیت موضع گیری می‌کند، باید از همان ابتدای توهین جریان تشیع انگلیسی به انقلاب و شهدا با این جریان برخورد می‌شد.

وی ادامه داد: از برخورد با تسامح با اهانت کنندگان به جایگاه ولایت، مظلومیت انقلاب اسلامی روشن می‌شود، مردم قم می‌توانند جریان تشیع انگلیسی را در یک لحظه از این شهر حذف کنند، اما برخورد مردم با این جریان در وضعیت کنونی با سعه صدر است.

بنابر گزارش فارس، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به جریان تشیع انگلیسی هشدار می‌دهم که زمینه سوء استفاده دشمنان و منافقان را فراهم نکند و اجازه بدهد که قانون کار خود را انجام بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics