قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بررسی فقهی مسائل نوپیدا، در سومین شماره «مطالعات فقه معاصر»
بررسی فقهی مسائل نوپیدا، در سومین شماره «مطالعات فقه معاصر»

از سوی موسسه مفتاح کرامت منتشر شد؛

بررسی فقهی مسائل نوپیدا، در سومین شماره «مطالعات فقه معاصر»

سومین شماره دو فصلنامه تخصصی «مطالعات فقه معاصر» با هدف نشان دادن ظرفیت گسترده دانش فقه و علوم مرتبط در عرصه‌های گوناگون از سوی موسسه مفتاح کرامت به‌تازگی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، سومین شماره دو فصلنامه تخصصی «مطالعات فقه معاصر» (بهار و تابستان ۱۳۹۶)، با مدیر مسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد ورعی محقق و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم چاپ و منتشر شد.

بنابراین گزارش، در سومین شماره دو فصلنامه تخصصی «مطالعات فقه معاصر»، هفت مقاله از اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه فقه و اصول، همراه با چکیده مقالات به زبان عربی و انگلیسی به چاپ رسیده است.

این دو فصلنامه دربردارنده مقالاتی چون: «اذن پدر در ازدواج دختر باکره، به قلم آیت‌الله عبدالله جوادی آملی»، «تأملی در حکم اقدامات جهادی مخاطره آمیز، نوشته محمد سروش»، «فقه و روان‌شناسی، به نگارش مسعود آذربایجانی» و «ثبوت ضمان در اقدامات زیانبار دولت و کارکنان در سایه قواعد عمومی ضمان، به قلم سید ضیاء مرتضوی می‌باشد.

همچنین، «دولت اسلامی و پیشگیری از طلاقِ ناشی از ناتوانی پرداخت نفقه، نوشته سید جواد ورعی»، «تأثیرات ناخواسته پرداخت موازی به مسائل فقهی در دو باب؛ (بررسی موردی پرداخت مسأله «نشوز» در دو باب نفقه و نشوز) به قلم سید محمدکاظم مددی الموسوی»، «نگاه و نقدی بر «بررسی فقهی فرمانبرداری و نافرمانی مدنی» به نگارش محمدرضا بهشتی، محمدحسن ضیایی‌فر، محمدحسین مظفری و مصطفی میراحمدی» از دیگر مقالات این شماره است.

یادآوری می‌شود، سومین شماره دو فصلنامه تخصصی «مطالعات فقه معاصر»، به صاحب امتیازی موسسه مفتاح کرامت و مدیر مسئولی و سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد ورعی در شمارگان ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۶۰۰۰ هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این دو فصلنامه با شماره تلفن: ۳۷۸۳۶۵۳۴ (۰۲۵) تماس حاصل نمایند.

بررسی فقهی مسائل نوپیدا، در سومین شماره «مطالعات فقه معاصر»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics