قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / فقه و نجوم / خبر و یادداشت فقه و نجوم / برگزاری دوره مجازی آموزش نجوم و رصد با محوریت استهلال
دوره مجازی آموزش نجوم و رصد

برگزاری دوره مجازی آموزش نجوم و رصد با محوریت استهلال

دوره مجازی آموزش نجوم و رصد با محوریت استهلال ویژه طلاب و فضلای سراسر کشور از سوی مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی با همکاری ستاد استهلال برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی با همکاری ستاد استهلال، دومین دوره آموزش نجوم و رصد را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، دوره آموزش نجوم رصد با محوریت استهلال ویژه طلاب و فضلای سراسر کشور که حداقل سطح یک حوزه را سپری کرده باشند، برگزار خواهد شد. این دوره با هدف آشنایی با مبانی اوقات شرعی، استهلال و تقویم، جهت‌یابی با ستارگان و استهلال عملی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، افراد ممتاز دوره برای شرکت در استهلال‌های ماهانه متمرکز کشوری معرفی خواهندشد؛ همچنین این دوره به صورت مجازی و کلاس‌های برخط در مدت ۲۰ ساعت در هفته برگزار می‌شود.

همچنین، کارگاه‌های رصد و استهلال نیز به صورت عملی برگزار خواهندشد و کلیه شرکت‌کنندگان باید دارای نشانی رایانامه(ایمیل) باشند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی مجازی می‌توانند تا جمعه ۲۰ فروردین‌ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی به نشانی www.mozooshenasi.ir اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics