قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / برگزاری کارگاه درس خارج «فقه بورس» توسط استاد علیدوست
برگزاری کارگاه درس خارج «فقه بورس» توسط استاد علیدوست

فراخوان،

برگزاری کارگاه درس خارج «فقه بورس» توسط استاد علیدوست

کارگاه درس خارج «فقه بورس» توسط استاد ابوالقاسم علیدوست و با حضور استاد سیدعباس موسویان از هفتم آذرماه، پنج‌شنبه‌های هرهفته برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، بیست‌وهشتم آبان‌ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس توصیه کردند و فرمودند: در مورد عموم مردم توصیه‌ی من به مردم مکرراً گفته شده، آن کسانی که می‌توانند در سرمایه‌ گذاری‌های مولد از جمله تعاونی‌ها و یک جاهایی مثل بورس حتماً شرکت کنند.

با توجه به اهمیت بازار داد و ستد اوراق بهادار و توصیه رهبر انقلاب مبنی بر ورود مردم به عرصه بورس، در جهت جستارگشایی و تبیین مسائل و مباحث فقهی بورس، کارگاه درس خارج «فقه بورس» در حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

طلاب حوزه علمیه قم از ۷ آذرماه می‌توانند در کارگاه درس خارج «فقه بورس» با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شرکت نمایند.

براساس این گزارش، در این کارگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید عباس موسویان، نایب رئیس کمیته تخصصی فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار و عضو شورای فقهی بانک مرکزی حضور دارد.

لازم به ذکر است، سرفصل‌های این کارگاه: ۱- سهام و معاملات آن ۲- صکوک و معاملات آن ۳- ابزارهای مشتقه و معاملات آن، هستند.

گفتنی است، طلاب فعال در مراکز هدایت علمی-تربیتی با مراجعه به مدیران مراکز و انتخاب این درس می‌توانند از مزایای فعالیت‎های کاربردی و مهارتی بهره‎مند ‌شوند.

یادآوری می‌شود، کارگاه درس خارج فقه بورس، هرهفته، پنجشنبه‌ها، ساعت ۱۰ صبح، از ۷ آذرماه ۱۳۹۸، در مدرس ۲۲ مدرسه آیت‌الله گلپایگانی قم برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics