قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تصاویر منتخب از تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی شاهرودی و مراسمات بزرگداشت در تهران و قم

گزارش تصویری؛

تصاویر منتخب از تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی شاهرودی و مراسمات بزرگداشت در تهران و قم

پیکر آیت‌الله هاشمی ‌شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از تشییع در تهران و قم با همراهی پرشور و گسترده طلاب، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، پس از اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران توسط رهبر معظم انقلاب و برگزاری مراسم تشییع، پیکر آن مرحوم برای تشییع و خاکسپاری به شهر قم منتقل شد.

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد و اقشار مختلف مردم، طلاب، فضلا، مسؤولان کشوری و لشکری، اعضای خبرگان، اعضای جامعه مدرسین و نمایندگان مجلس در این مراسم حضور یافتند.

پس از تشییع، مراسم سوگواری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور گسترده مردم برگزار و سپس پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جوار مضجع ملکوتی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) در کنار قبور علمای مدفون در مسجد بالاسر حرم مطهر به خاک سپرده شد.

همچنین مراسم بزرگداشتی از سوی رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم قم با حضور مراجع و علما برپا شد و نیز در حسینیه امام خمینی (ره) در تهران مجلس بزرگداشتی با حضور مقام معظم رهبری برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics