قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / جهت توسعه اقتصادی در کشورهای اسلامی نیاز به چارچوبی استراتژیک داریم
نظر آیت‌الله مدرسی درباره روزه ماه رمضان در شرایط کرونا

آیت‌الله‌ مدرسی:

جهت توسعه اقتصادی در کشورهای اسلامی نیاز به چارچوبی استراتژیک داریم

آیت‌الله مدرسى ضمن سخنانی دولت‌های عراق و ایران را به تلاشی مضاعف برای ایجاد چارچوبی استراتژیک در جهت توسعه اقتصادی و با هدف نهایی رشد صنعت و کشاورزی به خصوص با کمک بخش خصوصی سفارش کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله محمدتقی مدرسى از مراجع تقلید عراق عنوان کرد: ما برای رشد و توسعه ملت‌های اسلامی و به خصوص کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، عراق، ایران، ترکیه و مصر به اراده‌ای قوی و عزمی جدی نیاز داریم تا موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته و سازمان اقتصادی منسجم و مشترکی همچون بازار مشترک اروپا، اوپک و مشابه آن تشکیل دهیم.

ایشان در ادامه بر ضرورت پشت سر گذاشتن اختلافات تأکید کرد و گفت: در راه توسعه و پیشرفت که نفع همگانی خواهد داشت، اختلافاتمان را با هر منشأی که دارند کنار بگذاریم.

آیت‌الله مدرسی افزود: تحریم‌های اقتصادی که بدعتی جاهلانه است و امروزه همچون یک بیماری مسری در سرتاسر جهان شاهد آن هستیم، فقط و فقط به اقشار ضعیف آسیب می‌رساند و مخالف سنت خداوند، قانون طبیعت و وجدان‌های آزاده است. چرا که حق هر انسانی زندگی توأم با آسایش و رفاه است.

استاد مطرح حوزه علمیه کربلا در پایان سخنان خود گفت: پیشرفت و رسیدن به اهداف متعالی، با گام‌های کوچک وپشت سر گذاشتن مراحل مختلف امکان پذیر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics