قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «حکم وضعی؛ هستی، چیستی، اقسام» اثر جدید استاد فاضل ‌لنکرانی
«حکم وضعی؛ هستی، چیستی، اقسام» اثر جدید استاد فاضل ‌لنکرانی

با تاکید بر مبانی امام خمینی(ره)؛

«حکم وضعی؛ هستی، چیستی، اقسام» اثر جدید استاد فاضل ‌لنکرانی

«حکم وضعی؛ هستی، چیستی، اقسام؛ با تاکید بر مبانی امام خمینی (ره)» برداشتی از دروس خارج اصول استاد محمدجواد فاضل‌لنکرانی به تقریر، ‌تحقیق و تعلیق حجت‌الاسلام سیدمرتضی میرزاده‌اهری روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، یکی از مباحث مهم علم اصول، بحث از چیستی و حقیقت حکم وضعی و نیز مصادیق آن است که آثار بسیار مهمی هم در علم اصول و هم فقه دارد.

کتاب «حکم وضعی؛ هستی، چیستی، اقسام» حاصل افاضات استاد محمدجواد فاضل لنکرانی در درس خارج اصول سال ۱۳۹۲ است که با تقریر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی میرزاده‌اهری به مرحله طبع رسید و پس از تقریظ معظم‌له به زیور طبع آراسته شد.

استاد فاضل لنکرانی در این مباحث، ضمن بررسی همه انظار ارکان اصولیان معاصر در بحث حکم وضعی، نسبت به تحقیقات و نوآوری‌های مهم امام خمینی (ره) توجّه و تأکید فراوان داشته است که امتیاز خاص این اثر ارزشمند محسوب می‌شود.

کتاب حاضر در دو فصل تنظیم شده است که در فصل نخست سرواژۀ هستی و چیستی، نخست مفهوم و حقیقت حکم و سپس هستی و چیستی حکم وضعی مطرح شده و در فصل دوّم مباحث مربوط به اقسام حکم وضعی تبیین گردیده است.

یادآوری می‌شود، چاپ اول کتاب «حکم وضعی؛ هستی، چیستی، اقسام؛ با تاکید بر مبانی امام خمینی (ره)» در ۲۵۲ صفحه به قیمت ۸۰ هزار تومان از سوی انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) به‌تازگی منتشر شده است.

علاقه‌مندان به مباحث اصولی فقهی، می‌توانند برای تهیه این اثر، به فروشگاه واقع در مرکز فقهی یا شعبه خیابان ارم و نیز شعبه فروشگاه کتاب در شهر مشهد، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۹۴۹۴ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics