قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / شماره جدید «تقریرات» منتشر شد
شماره جدید «تقریرات» منتشر شد

تازه‌های نشر؛

شماره جدید «تقریرات» منتشر شد

دوازدهمین شماره دوفصلنامه فرهنگی تقریرات، با آثار و گفتاری از اندیشوران حوزه و دانشگاه چاپ و در پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، جدیدترین شماره دوفصلنامه «تقریرات» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علی اشرف فتحی، در ایام نوروز ۱۴۰۲ با طرح جلدی معنادار؛ با نوشته‌ها و گفتارهایی از: سید محمدهادی گرامی، سعید رضوی فقیه، محمد منصوری بروجنی، رضا تاران، کامران محمدحسینی، حسن اجرایی، مریم حقی کورانی، علیرضا دهقانی و منا طباطبایی یزدی؛ در ۳۲ صفحه روانه بازار مطبوعات شد.

در این شماره می‌خوانیم: «تفسیر و تعمیم ناروای عمامه پرانی»، «شریعت در آزمون سیاست مدرن»، «بازگشت مرجعیت به مردم»، «روحانیت ایرانی، چالش‌های ایرانی»، «فقه مسیحی و دولت‌های مدرن»، «آیا اخباری‌ها عامل انحطاط ایران و تشیع بوده‌اند؟»، «ذوقی‌سازی افلاطون»، «مناقشه بر سر «ارسطو در فیضیه»، «اندیشه سیاسی ایران در دوگانه طباطبایی»، «آیا نگاه تاریخی می‌تواند رواداری به دین‌داران بدهند؟».

این نشریه در اطلاعیه‌ای آورد: با توجه به افزایش هزینه‌های چاپ و قیمت کاغذ، تیراژ نسخهٔ کاغذی این شماره محدودتر از شماره‌های قبلی است و تنها مرکز فروش نسخهٔ کاغذی، کتابفروشی «کتاب شهر» واقع در چهارراه بیمارستان در شهر قم است و برای شهرهای دیگر تنها از طریق سفارش به سایت طاقچه می‌توانیم برایتان پست کنیم.

شماره جدید «تقریرات» منتشر شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics