قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مجموعه آثار علمی آیت‌الله فیاض عرضه شد
مجموعه آثار علمی آیت‌الله فیاض عرضه شد

معرفی نرم‌افزار؛

مجموعه آثار علمی آیت‌الله فیاض عرضه شد

مجموعه آثار آیت‌الله شیخ محمداسحاق فیاض از مراجع تقلید ساکن نجف در قالب نرم افزار به دو زبان عربی و فارسی به‌تازگی از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تولید شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، متن ۲۷ عنوان کتاب در ۵۴ جلد از آثار آیت‌الله شیخ محمداسحاق فیاض از شاگرد برجسته آیت‌الله خویی(ره)، به زبان عربی و فارسی در موضوعات: فقه، اصول فقه، فتاوا و مسائل جدید؛ در این نرم افزار قرار دارد.

در این نرم‌افزار کتاب‌هایی چون: «المباحث الأصولیه»، «تعالیق مبسوطه علی العروه الوثقی»، «منهاج الصالحین»، «رساله توضیح المسائل»، «مناسک حج» و «مسائل طبی» قرار گرفته است.

همچنین، «احکام بانکداری اسلامی»، «سهام، بورس و اسناد بازرگانی»، «الگوی حکومت اسلامی» و «جایگاه زن در نظام سیاسی اسلام» از دیگر آثاری است که در این نرم‌افزار مشاهده می‌شود.

لازم به ذکر است، دسترسی به دروس صوتی خارج فقه و اصول فقه معظم‌له از سال ۱۴۲۹ تا ۱۴۳۶ق، در بخش نگارخانه و متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی از ویژگی‌های این معجم لفظی بشمار می‌رود.

«ارتباط واژگان کتب متنی برنامه با لغت‌نامه»، «امکان جست‌وجو در آیات قرآن کریم»، «جست‌وجوی ساده و پیشرفته در متن»، «قابلیت‌های پژوهشی»، به همراه امکان یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن، از امکانات و قابلیت‌‌ها این نرم‌افزار می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نرم افزار و کسب اطلاع بیشتر به پایگاه نور و یا نمایندگی‌های آن مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics