قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مجموعه مقالات «عدالت و حقوق» به چاپ رسید
مجموعه مقالات «عدالت و حقوق» به چاپ رسید

توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛

مجموعه مقالات «عدالت و حقوق» به چاپ رسید

مجموعه مقالات «عدالت و حقوق» با هدف نشان دادن راه‌های برپایی عدالت در بین افراد جامعه و همچنین در بین حکومت‌ها و حاکمان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اجتهاد، پنجاهمین کتاب گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با عنوان «مجموعه مقالات عدالت و حقوق» به کوشش حسینعلی بای و با هدف نشان دادن راه‌های برپایی عدالت در بین افراد جامعه و همچنین در بین حکومت‌ها و حاکمان چاپ و منتشر شد.

عناوین مجموعه مقالات «عدالت و حقوق» عبارتنداز: «اجرای عدالت، احساس عدالت / احمد حاجی‌ ده‌آبادی»، «عدالت و حقوق/ مرحوم ناصر قربان‌نیا»، «حق و عدالت در اندیشه استاد شهید مطهری/ عبدالله نصری»، «نسبت میان عدالت و حقوق بشر/ مرحوم ناصر قربان‌نیا»، «اصل فردی کردن مجازات‌ها، تبعیضی فاحش یا عدالتی عادلانه‌تر/ جعفر یزدیان جعفری»، «استقلال بازپرس در انجام تحقیقات مقدماتی و تأثیر آن در تحقق دادرسی عادلانه/ محمدجواد فتحی –علی دهقانی»، «راهکارهای تأمین عدالت/ عبدالحکیم سلیمی».

بنابر گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کتاب «عدالت و حقوق» به کوشش حسینعلی بای، با قیمت ۱۹۰۰۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می‌توانند به‌ وبگاه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics