قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نامه آیت‌الله سبحانی به سردبیر روزنامه اطلاعات/ اجازه ندهید مطالب ویرانگر اخلاق بدون نظارت چاپ شود
هتك حرمت مراقد امامان معصوم در بقيع، عاشورای دوم است

نامه آیت‌الله سبحانی به سردبیر روزنامه اطلاعات/ اجازه ندهید مطالب ویرانگر اخلاق بدون نظارت چاپ شود

امروز فساد و دعوت به اشباع تمایلات جنسی از هر راه صحیح و ناصحیح، و قانونی و غیر قانونی در فضای مجازی غوغا می کند، دیگر نباید روزنامه اطلاعات ناخودآگاه با آنها هماهنگ باشد. تأسف آنجا است که اطلاع یافته ام گوینده این سخن، استاد دانشگاه آزاد اسلامی است! دست پرورده چنین استادی چه خواهد بود؟ خدا آگاه است!

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله سبحانی به سردبیر روزنامه اطلاعات در خصوص مطلب منتشر شده در این روزنامه طی نامه‌ای نوشت:

بسمه تعالی

حضور محترم حجه‌الاسلام جناب آقاى حاج سید محمود دعایى (دامت تأییداته)

با اهداء سلام، و عرض تبریک به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن که سرآغاز حکومت اسلامى است.

تصدیع می‌دهد: در روزنامه اطلاعات مورخ چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ برابر ۱۰ جمادى الثانى ۱۴۴۱ شماره مسلسل ۲۷۴۹۳، صفحه ۳ گزارشى از نشست «مسأله فرهنگ» نقل شده و آقاى حسن محدثى در این نشست چنین می‌گوید:

ریشه اساسى شکاف بین فرهنگ واقعى و آرمانى ما در این است که الگوهاى فرهنگى و رفتارى حاکم بر جامعه ما، اساساً در تضاد با عناصر فرهنگى ذاتى انسان ایرانى هستند و آنها را عموماً سرکوب یا نادیده می‌گیرند…

نیز می‌گوید: حال فرهنگ کلان ما بر اساس اخلاق، دین و عرف سرکوبگر، این موجود را منقاد می‌خواهد…

او تصریح می‌کند: متأسفانه انسان ایرانى تحت سلطه اخلاقى است که فقط انسان‌هاى فرزانه و اسطوره اى را براى او الگو می‌کند و به همین دلیل مجبور است خواسته‌ها و نیازهاى طبیعى اش را سرکوب کند…

و در پایان توصیه می‌کند: باید انسان، تعیین گر زاده شود، انسانى که عشق، امر جنسى و…برایش تابو نباشد و بتواند براى خواسته‌ها و نیازهاى خود تصمیم بگیرد.

فراز نخست از کلام او حاکى از آن است که رفتارهاى حاکم بر جامعه ما که همان تربیت اسلامى است با عناصر فرهنگى ذاتى انسانى ایرانى در تضاد است یعنى در سرشت انسان ایرانى این نهفته است که رفتارهاى اسلامى با فطرت او سازگار نیست و باید آنها را سرکوب کند.

آیا قوانین حاکم بر کشور ما که نشریات باید بر آن اساس حرکت کنند، اجازه نشر این افکار را می‌دهد؟ و رسماً بگوید رفتارهاى حاکم بر جامعه با فرهنگ انسانى در تضاد است؟

وى در فراز دیگرى پرده از عقیده خود برداشته و می‌گوید فرهنگ کلان ما بر اساس اخلاق، دین و عرف، سرکوب کر فرهنگى ذاتى انسانى ایرانى است!

خواهشمند است در گفتار ایشان تأمل کنید چگونه دعوت به اباحى گرى می‌کند و می‌گوید: باید انسان، تعیین گرزاده شود، انسانى که عشق، امر جنسى و… برایش تابو نباشد و بتواند براى خواسته‌ها ونیازهاى خود تصمیم بگیرد.

در خانه اگر کس است یک حرف بس است!

از حضرتعالى درخواست می‌شود اجازه ندهید این نوع مطالب ویرانگر اخلاق بدون نظارت چاپ شود، خود حضرتعالى افرادى را مشخص کنید که بر این مطالب نظارت کنند. امروز فساد و دعوت به اشباع تمایلات جنسى از هر راه صحیح و ناصحیح، و قانونى و غیر قانونى در فضاى مجازى غوغا می‌کند، دیگر نباید روزنامه اطلاعات ناخودآگاه با آنها هماهنگ باشد.

تأسف آنجا است که اطلاع یافته ام گوینده این سخن، استاد دانشگاه آزاد اسلامى است! دست پرورده چنین استادى چه خواهد بود؟ خدا آگاه است!

با تقدیم احترام

جعفر سبحانى

۹۸/۱۲/۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics