قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / وقوع چنین حوادثی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرد

وقوع چنین حوادثی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرد

آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت وقوع حادثه اسفناک مکّه مکرّمه در پیامی تاکید کرد: بی‌شکّ وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر نموده که باید با تدبیر و مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری نمود.

به گزارش شبکه اجتهاد متن پیام این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم. قال الله الحکیم: و مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى الله

حادثه اسفناک و ضایعه مولمه در خانه امن الهی که منجرّ به کشته و مجروح‌شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام گردید موجب تأسّف و تأثّر فراوان شد.

با قلبی آکنده از اندوه و ناراحتی، این حادثه اسفبار را به ساحت مقدّس حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشّریف و خانواده‌های داغدار، و به امّت اسلامی در سراسر جهان تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی برای قربانیان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و شفای کامل مجروحان را از خداوند متعال مسألت دارم.

بی‌شکّ وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر نموده که باید با تدبیر و مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری نموده و راه برای انجام مناسک حج در خانه امن الهی که قبله مسلمانان و کعبه آمال چند میلیارد مسلمان می‌باشد فراهم نمایند؛ و لا حول و لا قوه الا بالله العلیّ العظیم.

لطف‌الله صافی ۱۰ ذی‌الحجه الحرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics