قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیاده‌روی اربعین نماد پرشکوه پیروان اهل‌بیت(ع)
پیاده‌روی اربعین نماد پرشکوه پیروان اهل‌بیت(ع)

رهبر انقلاب در درس خارج فقه مطرح کردند

پیاده‌روی اربعین نماد پرشکوه پیروان اهل‌بیت(ع)

همیشه اربعین پیاده‌روی بود اما این حرکت عظیم که یک نماد بسیار زیبا و پرشکوهی از حضور پیروان اهل‌بیت و علاقمندان به اهل‌بیت هست؛ این نبود، ما این را نداشتیم، این را خدای متعال در اختیار ما گذاشت، خدا را بایستی شاکر باشیم.

به گزارش شبکه اجتهاد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه درس خارج فقه در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۶ درباره پیاده‌روی اربعین حسینی مطالبی بیان کردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن این بخش از بیانات را منتشر کرد.

 ایشان در این جلسه فرمودند: ایام اربعین است و خوشا به حال آن کسانی که در حال پیاده‌روی هستند یا پیاده‌روی خواهند کرد و به زیارت اربعین خواهند رسید و آن زیارت خوش مضمون روز اربعین را ان‌شاالله خطاب به حضرت خواهند خواند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: ما هم اینجا با شوق و با حسرت نگاه می‌کنیم به این گام‌هایی که «هزاران گام در راه است و دل مشتاق و من حیران، که ره چون می‌توانم یافتن سوی درون من هم».

ایشان بیان داشتند: الحمدلله جوان‌های ما راه را پیدا کردند و میلیون‌ها نفر از مردم ما و مردم غیر ما، مردم عراق و دیگران، در این راه حرکت می‌کنند، این هم یکی از حوادث بسیار برجسته‌ای است که خدای متعال منت گذاشته بر ما و این حادثه را برای ما خلق کرده است؛ این شد یک نماد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ همچنین افزودند: همیشه اربعین پیاده‌روی بود اما این حرکت عظیم که یک نماد بسیار زیبا و پرشکوهی از حضور پیروان اهل‌بیت و علاقمندان به اهل‌بیت هست؛ این نبود، ما این را نداشتیم، این را خدای متعال در اختیار ما گذاشت، خدا را بایستی شاکر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics