قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز پذیرش مقاطع سطح و خارج مدرسه عالی فقه و اصول
مدرسه عالی فقه و اصول

آغاز پذیرش مقاطع سطح و خارج مدرسه عالی فقه و اصول

مدرسه عالی فقه و اصول با مدیریت حوزه علمیه استان قم با هدف تربیت طلاب در دانش فقه و اصول از بین ممتازین حوزه در سطوح عالی پذیرش می‌نماید.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مدرسه عالی فقه و اصول با مدیریت حوزه علمیه استان قم با هدف تربیت طلاب در دانش فقه و اصول از بین ممتازین حوزه در دو مقطع سطح و خارج پذیرش بعمل می‌آورد.

بنابراین گزارش، شرایط عمومی این پذیرش قبولی در آزمون کتبی، قبولی در مصاحبه علمی، تعهد به حضور تمام وقت در برنامه‌های مدرسه و عدم اشتغال در سایر مراکز حوزوی و دانشگاهی است؛ و شرایط اختصاصی مقطع سطح، اتمام کامل سطح یک با معدل ۱۸، تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره اول مدرسه و شرایط اختصاصی مقطع خارج، اتمام کتبی و شفاهی پایه ۱۰ با معدل ۱۶، تعهد به تحصیل تا پایان دوره اول خارج و معمم بودن دائم به لباس روحانیت است.

بهره‌مندی از اساتید مجرب و با سابقه، بهره‌مندی از اساتید راهنما جهت مشاوره علمی و تحصیلی، استفاده از کتابخانه تخصصی‌ فقه و اصول در کلاس‌ها، بهره‌مندی از کلاس‌های مهارت‌محور و کارگاه‌های کارورزی استنباط‌ فقهی، امکان ادامه تحصیل در سطح خارج (تخصصی)، استفاده از طلاب مدرسه جهت تدریس در حین تحصیل، معرفی طلاب موفق پایان هر دورۀ مدرسه جهت عهده‌داری کرسی تدریس سطوح عالی، استفاده از حمایت‌های مادی و معنوی از جمله مزایای تحصیل در مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم می‌باشد.

طلاب دارای شرایط می‌توانند جهت ثبت‌نام از تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه تا ۵ اردیبهشت ماه به پنل شخصی خود در سامانه اینترنتی نجاح مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۸۱۲۷۹۸ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics