قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله جوادی آملی در پیامی به مناسبت فاجعه منا: تنها چاره صیانت از حقوق مردم بیداری خود آنهاست
آیت‌الله جوادی آملی در پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان، این رخداد تلخ را نتیجه بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان عربستانی دانست.

آیت‌الله جوادی آملی در پیامی به مناسبت فاجعه منا: تنها چاره صیانت از حقوق مردم بیداری خود آنهاست

آیت‌الله جوادی آملی در پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان، این رخداد تلخ را نتیجه بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان عربستانی دانست.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در پی واقعه دردناک صحرای منا و کشته شدن شمار بسیاری از زائران، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است: انا لله و انا الیه راجعون. سانحه سنگین و رنج بار سرزمین وحی را به محضر حضرت بقیه الله ارواح من سواه فداه، تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای ضیوف الرحمانی که رحلت نموده اند، مسئلت می‌نماییم.

آنچه بر اندوهباری این رخداد تلخ و سوگ اسفبار می‌افزاید، بی تدبیری و سوء مدیریت مسئولان سرزمین وحی است، اینان که نان قداست آن بلد امین را به بهای نا امنی می‌خورند، نه پاسخی در پیشگاه صاحب آن سرزمین یعنی خدای سبحان دارند و نه جوابی در برابر مسلمانان جهان بویژه خانواده‌های معزز جانباختگان.

اگر سازمان‌های حقوق بشر تحت اسارت استکبار جهانی نمی‌بود، فریاد حق طلبانه آن نهاد، هم اکنون به گوش می‌رسید و اگر جوامع بین‌الملل از نفوذ استثمار آزاد بودند، هم اکنون مسئولان بی تدبیر عربستان را به محاکمه فرا می‌خواندند.

تنها چاره صیانت از حقوق مردم، بیداری خود آنهاست، به امید آن روز.
و السلام علی من اتبع الهداه- جوادی آملی- ذی الحجه ۱۴۳۶هـ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics