قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت فاجعه سرزمین منا: وقوع چنین حوادثی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرد
وقوع چنین حوادثی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرد

آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت فاجعه سرزمین منا: وقوع چنین حوادثی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرد

آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت وقوع حادثه اسفناک مکّه مکرّمه در پیامی تاکید کرد: بی‌شکّ وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر نموده که باید با تدبیر و مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری نمود.

به گزارش شبکه اجتهاد متن پیام این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم. قال الله الحکیم: و مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى الله

حادثه اسفناک و ضایعه مولمه در خانه امن الهی که منجرّ به کشته و مجروح‌شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام گردید موجب تأسّف و تأثّر فراوان شد.

با قلبی آکنده از اندوه و ناراحتی، این حادثه اسفبار را به ساحت مقدّس حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشّریف و خانواده‌های داغدار، و به امّت اسلامی در سراسر جهان تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی برای قربانیان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و شفای کامل مجروحان را از خداوند متعال مسألت دارم.

بی‌شکّ وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر نموده که باید با تدبیر و مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری نموده و راه برای انجام مناسک حج در خانه امن الهی که قبله مسلمانان و کعبه آمال چند میلیارد مسلمان می‌باشد فراهم نمایند؛ و لا حول و لا قوه الا بالله العلیّ العظیم.

لطف‌الله صافی ۱۰ ذی‌الحجه الحرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics