قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / از سوی دانشگاه امام صادق(ع)؛ انتشار سومین شماره دوفصلنامه «تحقیقات مالی اسلامی»

از سوی دانشگاه امام صادق(ع)؛ انتشار سومین شماره دوفصلنامه «تحقیقات مالی اسلامی»

شماره سوم دوفصلنامه «تحقیقات مالی اسلامی» از سوی دانشگاه امام صادق(ع) به سردبیری حجت‌الاسلام دکتر سیدعباس موسویان منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، این شماره از دوفصلنامه «تحقیقات مالی اسلامی» حاوی مقالاتی با عناوین «تحلیل تطبیقی ریسک در بانکداری متعارف و بانکداری بدون ربا در قالب عقود اسلامی»، به قلم احمد شعبانی و علی عادل رستخیز، «مدیریت ریسک‌های اوراق بهادار مضاربه با تأکید بر فقه امامیه» نوشته سیدعباس‌موسویان و حسین شیرمردی احمدآباد و «اوراق مشارکت منتشره در ایران و صکوک مشارکت» به قلم حسین حسن‌زاده و مهدی‌یار سرشار است.

«بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان» نوشته مهدی حمزه‌پور، روح‌الله محمدی و هدی حسینی‌فر، «بررسی فقهی امکان به‌کارگیری «سوآپ نکول اعتباری» و «ورق اعتباری» در مدیریت ریسک اعتباری بانک‌ها» اثر رسول خوانساری، محمد سجاد سیاهکارزاده و مجید اصغری «دسترسی بانکی و مقایسه وضعیت ایران با کشورهای منطقه منا از طریق شاخص ترکیبی» به قلم علی راه‌نشین و «تحلیل تأثیر ماه مبارک رمضان بر بورس اوراق بهادار تهران» به قلم حسنعلی سینایی و سیدمهدی محمدی است.

ایکنا یادآور می‌شود، دوفصلنامه «تحقیقات مالی اسلامی» به مدیرمسئولی حسین عرب‌اسدی و سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدعباس موسویان منتشر می‌شود

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اصل مقالات این شماره از دوفصلنامه به این لینک مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics