قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / استمرار فعالیت‌های آموزشی در حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی
استمرار فعالیت‌های آموزشی در حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی

مجید ظهیری

استمرار فعالیت‌های آموزشی در حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی

مدیر دفتر طرح، برنامه و فناوری حوزه علمیه خراسان گفت: دروس و مدارس حوزه علمیه خراسان تا تاریخ ۱۷ اسفندماه تعطیل است، اما با توجه به زیر ساخت‌های کامل و بروز فناوری‌های موجود در این حوزه امکان برگزاری کلاس‌ها برای عموم طلاب به صورت مجازی فراهم است.

به گزارش شبکه اجتهاد، سیدمجید ظهیری، مدیر دفتر طرح، برنامه و فناوری حوزه علمیه خراسان، اظهار کرد: دروس و مدارس حوزه علمیه خراسان تا تاریخ هفدهم اسفندماه ۹۸ تعطیل است، اما با توجه به زیرساخت‌های کامل و بروز فناوری‌های موجود در این حوزه امکان برگزاری کلاس‌ها برای عموم طلاب به صورت مجازی فراهم آمده است.

وی افزود: بر این اساس، دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان با فراهم آوردن شرایطی ویژه جهت بهره‌گیری عموم طلاب این حوزه از سامانه LMS و دروس بارگذاری شده در آن، کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی طلاب را استمرار می‌بخشد.

ظهیری اظهار کرد: هم اکنون دروسی از جمله «عقاید اسلامی»، «منطق۲»، «احکام عملی»، «فقه۲»، «انقلاب اسلامی»، «زن در اسلام»، «کلام اسلامی/ آموزش کلام اسلامی ج۱»، «کلام اسلامی/ عقاید اسلامی ج۱»، «تاریخ معاصر۱»، «دروس تمهیدیه فقه۱»، «تاریخ معاصر۲» و «تفسیر قرآن کریم»، عناوین دروسی هستند که جهت بارگذاری بر روی سامانه آماده شده‌اند و به فضل الهی طی ۲۴ ساعت آینده امکان بهره گیری از این دروس فراهم خواهد شد.

مدیر دفتر طرح، برنامه و فناوری حوزه علمیه خراسان عنوان کرد: فرآیند آماده‌سازی بیش از ۳۰ ماده درسی دیگر نیز در حال تکمیل شدن است و پس از تکمیل و بارگزاری در سامانه آموزش مجازی (LMS) به اطلاع عموم طلاب معزز حوزه علمیه خراسان می‌رسد.

وی ضمن تقدیر از مدیران مدارسی که نسبت به برگزاری کلاس‌ها با استفاده از ابزارهای نوین، شبکه‌های اجتماعی، وب کنفرانس و تولید دروس به صورت صوتی اقدام نموده‌اند، اظهار امیدواری و عنوان کرد: این اقدام جهادی مدیران محترم مدارس در کنار تلاش‌های همکاران دفتر طرح، برنامه و فناوری اطلاعات مرکز بتواند همچنان مسیر بالنده علمی و آموزشی حوزه خراسان را در اقصی نقاط سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی زنده و پویا نگه دارد.

بنابرگزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، علاقمندان می‌توانند آخرین وضعیت سامانه آموزش مجازی و دروس بارگذاری شده در آن را از طریق سایت حوزه علمیه خراسان به آدرس www.hozehkh.com و کانال‌های رسمی این حوزه به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۲۹۳۹۴۸۶۲۱۲C۳۹۱۱d۹۲۲۸f و sapp.ir/howzehkhnews پیگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics