قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه»
انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه»

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه»

کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه» به قلم بلال شاکری به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی چاپ و نسخه الکترونیکی آن توسط کتابخوان همراه پژوهان تهیه و عرضه شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، مباحث حکم‌شناسی از دیرزمان توجه اصولیان را به خود معطوف ساخته است؛ اما اصولیان معاصر توجه ویژه‌ای به این مباحث دارند؛ به‌گونه‌ای‌که آخرین ساختارهای علم اصول بر اساس حکم شرعی نظام یافته‌اند.

شناخت حقیقت و ماهیت حکم شرعی پایه و اساس مباحث حکم‌شناسی است؛ چرا که تا حقیقت حکم شرعی تحلیل و شناسایی نشود، تدقیق و تحلیل در سایر مباحث مرتبط با حکم شرعی میسر نمی‌گردد.

این پژوهش به بررسی تحلیل‌هایی می‌پردازد که دربارۀ حقیقت حکم شرعی غور و بررسی کرده‌اند.

این کتاب نوشته بلال شاکری در پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه» با ۲۶۴ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۸۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل‌اندروید و ویندوز به قیمت ۳۵۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics