قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / این عالم انقلابی همواره از مدافعان نهضت امام خمینى (ره) و نظام اسلامی بود
پاسخ پایگاه جامعه مدرسین به پرسش‌هایی درباره تقلید از مراجع معرفی شده

در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد؛

این عالم انقلابی همواره از مدافعان نهضت امام خمینى (ره) و نظام اسلامی بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی را تسلیت گفت و خاطرنشان ساخت: آیت‌الله موسوی خلخالی همواره از مدافعان نهضت امام خمینى (ره) و نظام اسلامی بود.

به گزارش شبکه اجتهاد، متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

خبر ارتحال فقیه وارسته و استاد جلیل‌القدر حوزه‌های علمیه تهران و خراسان، حضرت آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی موجب تأثر و تألم گردید.

این عالم متعهد، عمر پربرکت خود را در خدمت به معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) صرف کرد و با تحقیقات عمیق خود آثاری معطوف به نیازهای علمی نظام اسلامی به یادگار گذاشت.

این فقید سعید در محضر بزرگان و علمای اعلام حوزه نجف پرورش یافت که منجر به حضور درخشان، غنی و پربار وی در حوزه‌های علمیه تهران و خراسان و برپایی کرسی درسی پرفیض در مشهد مقدس شد.

این عالم انقلابی همواره از مدافعان نهضت امام خمینى (ره) و نظام اسلامی بودند که با آثار نفیسی به شرح و ترویج اندیشه ولایت‌فقیه پرداختند و همچنین در زمره مشاوران آگاه و شایسته تدوین قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران بودند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics