قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی
بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی

منتشر شد؛

بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی

کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام الهی» نوشته احمدرضا اخوت و‌‌ هانی چیت‌چیان توسط «مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران» منتشر شده است.

به گزارش شبکه اجتهاد، یکی از موضوعات بسیار مهم در امر تعلیم و تربیت کودکان، موضوع مسائل جنسی است، زیرا این مسائل نه تنها می‌تواند تعلیم و تربیت را تحت الشعاع خود قرار دهد بلکه می‌تواند کل زندگی را تحت تأثیر خود قرار دهد. این قوا که در دوره دوم رشد خود را نشان می‌دهد در سایر دوره‌های زندگی باید ذیل عقل و خرد فعال قرار گیرد تا از ناحیه آن زندگی امنیت یافته و فرد دچار عوارض و آسیب‌های آن نشود.

«احمدرضا اخوت» در کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» بر اساس آیات نورانی قرآن به ویژه سوره مبارکه نور و روایات اهل بیت علیهم السلام به بیان خطوط قرمز طرح مسایل جنسی و مباحث مربوط به آن در جامعه پرداخته است.

عفاف، مراقبت از تمایلات، چگونگی کنترل امیال و فرایند تحقق عفاف، ضرورت توجه به مختصات مسائل جنسی در زندگی، ضرورت آگاهی به موقع نسبت به مسائل جنسی، پرهیز از فعال‌شدن زودهنگام مسائل جنسی، پرهیز از تقویت قوه خیال و وهم در مسائل جنسی، شکوفایی عفاف با توجه به آموزه‌های سوره نور، چگونگی آموزش مسائل جنسی در دوره‌های مختلف زندگی و مباحث مهم دیگر در حوزه بایسته‌های مسایل جنسی از موضوعاتی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

بنابر گزارش مهر، کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام الهی نوشته احمدرضا اخوت و‌‌ هانی چیت‌چیان توسط «مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران» با قیمت ۵۰۰۰ تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics