قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بحثی پیرامون تقلید
بحثی پیرامون تقلید

تازه‌های نشر؛

بحثی پیرامون تقلید

کتاب «بحثی پیرامون تقلید» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، فرآیند افتاء و تقلید که روش معمول برای دریافت احکام شرعی و قوانین الهی است، در عصر حضور اهل بیت (علیهم‌السلام) و پس از آن در دوران محنت بار غیبت همواره شایع بوده است.

در عضر حاضر علاوه بر هجمه‌هایی که از هر سو و با انگیزه‌های متنوع بر پیکره عقاید و فقه شیعه وارد می‌شود، شاهد کنش‌هایی از جانب عده‌ای از متدینان و متشرعان در برابر این فرآیند برآمده از دستورات اهل بیت (علیهم‌السلام) هستیم.

یکی از اقدامات لازم در راستای خاموش یا کم‌ شعله ساختن چنان کنش‌هایی که تماماً به ضرر هویت شیعی و کیان اعتقادی و عملی شیعیان است، آگاهی بخشی است، چرا که بسیاری از بددلی‌ها نسبت به این موضوع ناشی از سوءتفاهم است.

از جمله تلاش‌های قابل ستایش در راه پاسخگویی به شبهات و ابهاماتی پیرامون مسأله تقلید کتاب مختصری است با نام «بحث حول التقلید» که اکنون ترجمه آن به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی به سرانجام رسیده است.

گفتنی است، کتاب «بحثی پیرامون تقلید» به قلم جمعی از فضلای حوزه نجف اشرف و ترجمه سید محمد احمدی در ۱۷۵ صفحه و به قیمت ۷۰ هزار تومان از سوی انتشارات دلیل ما به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه اثر با ۲۰ درصد تخفیف می‌توانند از طریق وبگاه انتشارات نشر دلیل ما اقدام به خرید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics