قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / بررسی چگونگی تولید برنامه «مستند فقه» با حضور مستند سازان رسانه ملی
بررسی چگونگی تولید برنامه «مستند فقه» با حضور مستند سازان رسانه ملی

در نشستی صورت گرفت؛

بررسی چگونگی تولید برنامه «مستند فقه» با حضور مستند سازان رسانه ملی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از تشکیل نشستی با حضور چند تن از مستندسازان رسانه ملی در این نمایندگی خبر داد.

به گزارش شبکه اجتهاد، در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی رییس دفتر تبلیغات اسلامی تهران و چند تن از مستندسازان رسانه ملی از جمله حسن کرمی و سبط رسول و حسینی از معاونت فضای مجازی صدا وسیما در این نمایندگی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی گفت: در این نشست در مورد چگونگی تولید مستند فقه که از طرف میز علوم اسلامی به این نمایندگی واگذار شده است، بحث و گفت و گو شد.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه تصریح کرد: در این جلسه موضوعات مهمی از قبیل چگونگی ساختار اصلی این برنامه و این که چه حوزه‌هایی در این برنامه به گفتگو و بحث گذاشته شود و همچنین نقطه شروع برنامه به چه صورت باشد و آیا ما از آسیب‌ها شروع کنیم و یا اینکه از سؤالات و موضوعات و همچنین اینکه بحث می‌تواند به صورت مستقیم معارفی باشد یا اجتماعی، مخاطب برنامه نخبگان باشند یا عموم مردم، لحن برنامه چالشی باشد یا گفتگو محور، پرداخته شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران به نتایج برگرفته از این جلسه پرداخت و گفت: در ادامه جلسه و بعد از بررسی موارد مختلف، تصمیم‌های مهمی راجع به سناریوهای اصلی مستند گرفته شد، به این معنی که این برنامه مستند، ساختار مستند نمایشی با محوریت موضوعات اصلی مرتبط با فقه و نشان دادن فقه با یک دستگاه کاملاً علمی، کارکردهای فقه و مطالبات مردم از فقه ساخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه مستند فقهی سعی می‌شود که از چهره‌های برتر در این حوزه استفاده شود و کشف یک حکم فقهی از نقطه شروع تا پایان، محور اصلی هر قسمت از این مستند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics