قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / برگزاری درس گفتارهایی در «حقوق شهروندی»
حقوق شهروندی

از 26 تا 30 تیرماه 95؛

برگزاری درس گفتارهایی در «حقوق شهروندی»

درس گفتارهایی در حقوق شهروندی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه سروش محلاتی، محمدرضا بهشتی و محمدحسن ضیایی فر برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، در این درس گفتارها بناست فقه سیاسی شیعه و حقوق شهروندی، چالش‌های شکل‌گیری حقوق شهروندی در دیدگاه فلاسفه، بیگانگی ایرانیان با حقوق شهروندی، امکان اخلاقی حقوق شهروندی در جامعه دینی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاد سروش محلاتی مدرس حوزه علمیه قم، شنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶؛ دکتر محمدرضا بهشتی استاد دانشگاه تهران سه شنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶ تا ۱۸ و دکتر محمدحسن ضیایی‌فر دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶ تا ۱۸ به بیان مطالب خواهند پرداخت.

شرکت در این دوره برای تمامی متخصصان و علاقه‌مندان علوم انسانی بلامانع است و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر که دارای ارزش علمی و اداری می‌باشد، ارائه خواهد شد. این گواهینامه، قابل ترجمه و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مراجعه و برگ ثبت‌نام را پس از تکمیل به همراه مورد نیاز به مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی علوم انسانی تحویل دهند و نیز برای مشاوره و ثبت‌نام با شماره تلفن‌های: ۸۸۶۲۴۴۸۵ و ۸۸۶۰۸۹۸۴ سرکار خانم عبداللهی تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics