قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دیدگاه (گفت‌وگو/یاداشت) / برگزاری همایش فقه و هنر در دی ماه توسط مدرسه اسلامی هنر

برگزاری همایش فقه و هنر در دی ماه توسط مدرسه اسلامی هنر

فارس: حجت‌الاسلام مهدی همازاده شب گذشته در دیدار ستاد همایش فقه و هنر با آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، اظهار کرد: هیئت علمی همایش فقه و هنر که یک سری از اساتید حوزه هستند از اردیبهشت ماه تشکیل شد و امیدواریم بتوانیم این همایش ملی را در دی ماه برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در امتداد سلسله همایش‌های دین و هنر است که همایش قرآن و هنر و همایش فلسفه و هنر از جمله همایش‌های گذشته این سلسله بودند.

معاون پژوهشی مدرسه اسلامی هنر ادامه داد: همایش فقه و هنر یک روز در تهران و یک روز در قم برگزار می‌شود و سخنرانان آن از اساتید حوزه هستند که امیدواریم انعکاس خبری خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به سفارش مقالات در این زمینه گفت: تا کنون تعدادی مقاله با موضوعات مختلف به فضلای حوزه سفارش داده‌ایم تا در روز همایش ارائه شوند.

همازاده تصریح کرد: از آن جایی که سوالات و شبهات زیادی در این زمینه وجود دارد، امیدواریم این همایش بتواند در راستای توسعه اجتهاد فقه هنر موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهشگاه حوزه علمیه، موسسه آستان قدس رضوی و دفاتر برخی مراجع تا کنون از برگزاری این همایش حمایت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics